Pere Granados es reuneix amb directius d’adif i ineco per parlar sobre el Corredor del Mediterrani

A l’estació provisional ‘hi haurà zona d’aparcament i molt bona accessibilitat, gràcies a les línies de transport públic’; i ‘es dotarà de serveis amb mòduls provisionals per facilitar l’atenció dels usuaris’

0
109
Imatge de la reunió. Foto: Cedida

L’alcalde de Salou, Pere Granados, s’ha reunit aquesta tarda amb diferents directius d’Adif Alta Velocitat i d’INECO per tal de parlar sobre el Corredor del Mediterrani, i també per rebre tota la informació sobre l’estació provisional Salou-PortAventura, un cop es talli el ferrocarril al municipi.

A la trobada, que s’ha celebrat a Alcaldia, hi ha assistit també el regidor de Gestió del Territori, Marc Montagut; l’arquitecte municipal, Lluís Serra; Juan Tebar, director de Construcció de la Xarxa Alta Velocitat; Juan Antonio Hermoso, subdirector de construcció IV; Raúl Miranda, gerent d’Àrea de Construcció IV; Julián Mansilla, director d’obra de l’Edifici Provisional PortAventura i futur director d’Obra Nova de l’Estació Salou-PortAventura; i Ricardo Briz, d’assistència tècnica a la direcció d’obra.

En finalitzar la reunió, l’alcalde Granados ha explicat que “treballem amb ADIF perquè instal·li els serveis necessaris pels usuaris del ferrocarril”. En aquest sentit, ha manifestat que “estem contents de la marxa del projecte de l’estació provisional, així com de la nova estació; i també de l’anunci de l’entrada en funcionament del Corredor del Mediterrani, a finals d’any”.

Pel que fa a l’estació provisional, Granados ha assegurat hi haurà zona d’aparcament -l’actual no la té- i molt bona accessibilitat; a més d’estar situada a prop del nucli urbà de Salou. Així mateix, “hi arribaran línies de transport públic i es dotarà de serveis amb uns mòduls provisionals per facilitar l’atenció dels usuaris”.

Finalment, l’alcalde de Salou ha volgut destacar “la nostra insistència, una vegada més, en l’execució del traçat que està previst en el projecte del Corredor del Mediterrani; de la connexió de Salou amb el tram que ve de Tarragona, d’un quilòmetre 100 metres, aproximadament, per tenir una connexió amb l’eix central del propi corredor”.

També ha assenyalat que vol que “es tingui en compte allò que està previst i aprovat en el projecte del Corredor del Mediterrani, que és la implantació i construcció de l’ample europeu, perquè puguin arribar els trens d’altra velocitat, en un futur”.

FER UN COMENTARI