Els vuit cellers modernistes de Tarragona i l’Ebre unifiquen la seva oferta turística

La Diputació crea un catàleg d'experiències, una web i un logotip per al projecte

0
149
Pla general de la presentació del projecte al celler d'oferta enoturística a l'entorn dels cellers modernistes, al celler de Vila-rodona. Foto: ACN.
Els vuit cellers modernistes de Tarragona i les Terres de l’Ebre han unificat la seva oferta turística a través d’un projecte liderat, per la Diputació de Tarragona, que impulsa l’oferta patrimonial i enològica de tots els cellers i proposa millores en cada un. S’ha creat un catàleg d’experiències concretes a oferir a cada celler, per mitjà d’empreses de serveis turístics de l’entorn o directament des dels propis cellers. Es proposa un nou logotip i una línia gràfica, inspirada en les formes arquitectòniques dels cellers, que s’adapta a tots ells com a imatge individual. També es proposa crear un web que aplegui tota la informació.

A partir de la tardor, el Patronat de Turisme de la Diputació farà una campanya de promoció de les experiències enoturístiques dels cellers modernistes, situats a Gandesa, el Pinell de Brai, Falset Marçà, Cornudella de Montsant, Nulles, Vila-rodona, Barberà de la Conca i Sarral.

En el projecte s’han fet 22 sessions als vuit cellers modernistes i s’ha elaborat un complert document, amb el suport dels consells comarcals de la Conca de Barberà, l’Alt Camp, la Terra Alta i el Priorat, i l’Agència Catalana de Turisme. En aquests mesos de treball s’ha analitzat l’oferta enoturística dels cellers modernistes, se’ls ha donat suport en la conceptualització, estructuració i disseny de nous productes enoturístics i en la millora dels existents, s’ha creat un portafolis d’experiències enoturístiques de qualitat integrant paquets enoturístics vinculats als cellers modernistes, i s’ha generat un relat integrat de promoció turística.

FER UN COMENTARI