Divendres, 13 de juny de 2025
És notícia

VOX protagonitza una baralla al ple de Tarragona: “m’ha empès al passadís”

Avatar photo
L’exconseller de VOX, agredit per un excompany del partit, els ha titllat de “feixistes”

La lluita interna de VOX Tarragona s’ha traslladat al Ple de l’Ajuntament de la ciutat. Avui, Judit Gómez passava a ser portaveu del grup de dreta radical, després que dos dels tres consellers deixessin el partit. Els voxaires del Camp de Tarragona han acompanyat a Gómez en el plenari i, precisament, un d’ells ha protagonitzat un dels moments més tensos del dia.

Més enllà del gir discursiu del grup durant el plenari, els passadissos de la Diputació de Tarragona -on se celebrava el ple- han sigut escenari d’una trifurca. Segons ha explicat Francisco Javier Gómez (exconseller de VOX i ara conseller no adscrit), el regidor salouenc Paul Daniel Axinte l’ha empès quan estaven fora. En el seu discurs, ha assenyalat la “persecució” que han patit dins del partit i ha apuntat que el regidor que l’ha agredit té “fotografies amb el braç en alt”. “No penso permetre que els feixistes vinguin aquí a empènyer-me. Aquesta gent és perillosa, ho sé perquè he estat dins. Han vingut a assetjar-nos”, ha afirmat. Axinte, però, assegura que únicament s’han xocat al passadís.

Francisco Javier Gómez ha rebut el suport de l’alcalde i de tots els grups municipals menys VOX. Ester Gómez, l’única consellera de VOX, ha exigit que s’ha de tenir en compte la “presumpció d’innocència”. Per la seva banda, Viñuales ha afirmat que “és un dia trist per la democràcia” i ha remarcat que estarà al costat de qualsevol conseller agredit: “no permetré com a alcalde que això passi”.

 

Fora del ple

Després de denunciar els fets al ple, ha aparegut Paul Daniel Axinte, un fet que ha augmentat la tensió al palau de la Diputació. Toni Carmona (En Comú Podem) l’ha rebut amb crits de “fora” i Viñuales l’ha animat a marxar abans d’avisar a les forces de seguretat. El presumpte agressor, que nega els fets, ha marxat pel seu propi peu.

Axinte ha estat durant tot el ple fent vídeos sobre la protesta de la Guàrdia Urbana i les intervencions d’alguns consellers.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Rècord de denúncies per violència masclista al Vallès Occidental

Notícia següent

Detinguts tres autors per realitzar pintades a la façana de l’Institut Baix Penedès

Notícies relacionades