Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

Una campanya turísitca de Tarragona, seleccionada al festival de cine Art&Tur

Avatar photo

L’audiovisual competeix en la categoria de millor producció audiovisual turística de la Península Ibèrica

Imatge de l’spot de la campanya publicitària. Foto Cedida

La campanya de promoció “Tarragona, un secret al Mediterrani” realitzada pel Patronat Municipal de Turisme, ha estat seleccionada pel Festival Internacional de Cine de Turisme en la categoria de  Millor producció audiovisual turística de la Península Ibèrica, que premia les obres produïdes a Espanya i Portugal. El veredicte es farà públic el proper dissabte 26 d’octubre en una gala que tindrà lloc a la localitat de Leiria, a Portugal.

La consellera de Turisme, Inmaculada Rodríguez, considera que només el fet d’haver estat seleccionats, fins i tot abans del veredicte final, és una notícia excel·lent per a la projecció internacional de Tarragona, i també “un reconeixement a la intensa tasca de promoció que s’està realitzant al Patronat Municipal de Turisme per posicionar Tarragona com una destinació de primer nivell”.

Un festival global

ART & TUR és una competició global amb participació de desenes de països (que van des de Geòrgia la Índia o Sudàfrica a alguns més propers com Itàlia o Alemanya) que pretén reconèixer i fomentar l’excel·lència dels continguts audiovisuals utilitzats en la promoció del turisme i les estratègies de comunicació de marca, basades en les millors pràctiques a nivell mundial.  L’11è ART & TUR – Festival Internacional de Cinema de Turisme aquest any tindrà lloc a Leiria (Portugal), del 23 al 27 d’octubre. Tarragona optarà al premi especial a la millor obra ibèrica de promoció turística, guardó que van establir el 2017 per a totes aquelles obres produïdes a Espanya i a Portugal i que promocionin actius turístics de la Península. Altres ciutats espanyoles que veuran projectats els seus audiovisuals de promoció turística són València i Alcalá de Henares.

Un secret al Mediterrani

L’espot seleccionat va ser llançat el 26 d’abril de 2017 pel Patronat Municipal de Turisme i destaca el potencial dels valors patrimonials, culturals i gastronòmics de Tarragona i la col·loca al costat d’icones turístiques nacionals i internacionals de primer nivell. Amb l’eslògan “Tarragona, un secret al Mediterrani”, la campanya de promoció audiovisual va ser el resultat dels estudis Marca de Ciutat que situaven la ciutat com una ‘joia desconeguda’ amb moltes possibilitats de créixer en visibilitat i notorietat. Així, Tarragona Turisme va idear un producte audiovisual per donar a conèixer les tradicions, el patrimoni, la gastronomia i la mediterraneïtat en un format innovador. El vídeo està realitzat per la productora El Dedo en el Ojo i dirigit pel realitzador argentí Patricio Suárez.

La campanya s’ha pogut veure a totes les xarxes socials de Tarragona Turisme, a TV3 durant la primera quinzena de llançament i, amb la col·laboració de Turespaña i de l’Agència Catalana de Turisme, a tots els països on són les Oficines Espanyoles de Turisme a l’Estranger (OETs) i als Centres de Promoció Turística de Catalunya (CPTs).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Club dels Tarraconins obre les inscripcions de monitors per al Parc de Nadal 2018

Notícia següent

La ruta gastronòmica Vila-tapes arriba a Vila-seca i la Pineda

Notícies relacionades