Dijous, 18 d'abril de 2024
És notícia

Tarragona rep el Segell de Turisme Familiar

La Federació Espanyola de Famílies Nombroses reconeix l'oferta d'oci i cultura destinat al turisme familiar

Entrega del Segell de Turisme Familiar a Tarragona. Foto: Julio Collado

Tarragona ha rebut el Segell de Turisme Familiar per la seva aposta tant en programes dissenyats especialment per a les visites turístiques de les famílies, com en espais i equipaments. La distinció, otorgada per la Federació Espanyola de Famílies Nombroses (FEFN), ha estat entregada aquest dimarts en una roda de premsa on hi han participat el conseller de presidència, José Luis Martín, la presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inmaculada Rodríguez, i la presidenta de l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya, Emilia Tarifa, en representació de la FEFN.

El conseller de la Presidència, José Luis Martín, ha destacat el valor que aquesta distinció donarà a la ciutat i l’impuls que suposa en l’estratègia per posicionar Tarragona com a destinació de turisme familiar. Segons Martín, l’objectiu és “fer una ciutat més cómoda i atractiva per les famílies” i, per això, s’estan duent a terme diferents accions com “una inversió municipal de 700.000 euros per millorar 21 parcs de la ciutat.

D’altra banda, la presidenta de l’Associació de Famílies Nombroses de Catalunya, Emilia Tarifa, ha destacat que “Tarragona compta amb una estratègia turística i una oferta d’activitats d’oci i cultural, equipaments, allotjaments, restaurants i sistemes de tarifes enfocades al turisme familiar”. De fet, segons ha explicat, Tarragona ha estat una de les ciutats més ben valorades en aquest aspecte per les famílies nombroses en una enquesta on hi ha hagut prop de 5.000 participants de tot Espanya.

Per últim, la presidenta del Patronat de Turisme, Inma Rodríguez, ha fet èmfasis en les accions i les iniciatives que s’han dut a terme per “orientar l’oferta turística de la ciutat a les famílies i incorporar-hi programacions especialment pensades per a elles, com el festival Minipop, l’Amfiteatrum o l’aplicació de realitat augmentada Imageen”. Per a Rodríguez, la distinció amb el Segell de Turisme Familiar “no només reforça el posicionament de Tarragona, sinó que permet accedir a estudis i dades molt rellevants sobre turisme familiar i ofereix assessorament i recomanacions per millorar l’oferta turística”.

Tarragona es converteix així en el 10è lloc avalat amb el Segell de Turisme Familiar després de les Palmes de Gran Canària, Peníscola, Mojácar, Eivissa, Toledo, Segòvia, Alcossebre, Vall d’Aran i la Comarca de la Foia d’Osca; sent la quarta ciutat Patrimoni de la Humanitat en aconseguir juntament amb Toledo, Segòvia i Eivissa. Aquesta distinció, que té una validesa de dos anys, és la segona que rep Tarragona, ja que des de l’any 2014 la Catedral també ostenta el Segell de Turisme Familiar. A més, a la província hi ha 9 segells de Turisme Familiar més, com el Parador de Turisme de Tortosa, el CaixaForum Tarragona i el Jardí Botànic Parc Samà.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Aigües de Reus va concedir l’any passat més de 2.200 ajuts socials

Notícia següent

Josep Fèlix Ballesteros serà el ponent del segon ‘Àpat de Mediterrània al Solric’

Notícies relacionades