Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

Tarragona es dóna a conèixer internacionalment per atreure els turistes

Avatar photo

La ciutat ha estat present en les diverses accions de promoció turística dutes a terme pel Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya

Durant el darrer mes, Tarragona ha estat present a les diverses accions de promoció turística dutes a terme pel Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE) per tal de difondre conjuntament els atractius turístics i culturals de les 15 ciutats que en formen part.

El passat 11 d’abril, Madrid Destino i les Ciutats Patrimoni van signar un protocol de col·laboració per desenvolupar campanyes de promoció als mercats estratègics comuns per promoure la creació d’itineraris turístics culturals i actuacions de comercialització conjuntes. El conveni té per objectiu incrementar el nombre de visitants procedents d’aquests mercats estratègics i la mitjana de pernoctacions realitzades pels turistes.

D’altra banda, entre els dies 4 i 6 d’abril, el GCPHE va ser present a la fira World Travel Market Latin America, que té lloc a la ciutat brasilenya de Sao Paulo. Aquesta fira reuneix al voltant de 700 empreses expositores i 6.500 visitants qualificats procedents de tota Amèrica Llatina.

Entre les accions de promoció realitzades l’últim mes també cal destacar la presència del Grup a les jornades inverses de Turespaña, que van tenir lloc a Mèrida els dies 29 i 30 de març amb l’objectiu d’aproximar l’oferta turística de les Ciutats Patrimoni al mercat britànic. La presència tant a la fira brasilenya com a les jornades de Mèrida s’emmarca dins del Pla Estratègic de Màrqueting de Turespaña i l’acord existent entre l’ens de promoció turística i el GCPHE.

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inmaculada Rodríguez, ha valorat molt positivament les accions, ja que suposen la possibilitat de “posicionar internacionalment la marca Tarragona en associació amb els valors culturals i patrimonials de primer nivell que representa el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya”. “Formar part del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat –ha afegit- ens permet promocionar la nostra ciutat a mercats llunyans, molt interessants pel creixent interès que mostren vers el turisme cultural, però als quals no podríem arribar de manera individual. D’aquesta manera podem complementar l’esforç que fem des del Patronat en la promoció a mercats emissors més propers”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Rambla de Girona s’omple de visitants per Sant Jordi

Notícia següent

Els lleidatans surten al carrer per celebrar la diada de Sant Jordi

Notícies relacionades