El Patronat de Turisme i MOVELIA signen un conveni per promocionar Tarragona

Avatar photo

L'objectiu és promocionar la ciutat com a destinació turística

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i la central de compres de bitllets d’autobús per Internet MOVELIA han signat aquest matí un conveni de col·laboració per promocionar Tarragona com a destinació prioritària. El director general de Movelia Santiago Vallejo Sánchez-Monge i la consellera de Turisme i presidenta del Patronat de Turisme, Inma Rodríguez, han estat els encarregats de formalitzar l’acord que permetrà iniciar vies de treball orientades a atraure visitants per a la ciutat. La presidenta del Patronat Municipal de Turisme s’ha mostrat “molt satisfeta amb l’acord amb una companyia tan rellevant al sector del transport” i ha afegit que amb el conveni “situem Tarragona com a destinació preferent a les accions de promoció i comercialització de la companyia a mercats emissors estratègics del turisme nacional, com ara Comunitat Valenciana o Aragó”. Per la seva banda, el director de Movelia ha destacat la importància de l’acord amb una ciutat com Tarragona, que “serà la palanca per introduir-nos i créixer a una zona on ens faltava implantació”. “L’aposta de Tarragona pel foment del transport en autobús és una gran satisfacció per a nosaltres”, ha conclòs.

La central de reserves té acords amb importants entitats del transport de viatgers i posarà a disposició del Patronat Municipal de Turisme els seus canals i suports per oferir informació sobre productes i esdeveniments turístics, així com activitats de Tarragona. A més, MOVELIA oferirà les dades sobre el tràfic de viatgers a Tarragona. En l’actualitat MOVELIA treballa amb companyies de transport com són Grupo Alsa, Linebus, Grupo Avanza, Saiz Tour o Hife, entre d’altres, moltes amb línies regulars a Tarragona. En un futur, i en el marc d’aquest conveni, es preveu poder comercialitzar els bitllets de la companyia Autocars Plana.

MOVELIA distribueix serveis per a viatgers des de 2001 i, el 2017 ja compta amb més de 10.000 punts de venda i 5 milions de passatgers a l’any, dels quals 27.000 arriben a Tarragona. L’empresa té connexions amb els aeroports de Madrid i Reus des de les quals gestionen més de 50.000 trajectes nacionals i internacionals; d’aquests més de 350 són a Tarragona, a banda dels enllaços i serveis combinats entre companyies. A l’estació d’autobusos de Tarragona ja hi tenen una taquilla i un quiosc d’auto vendes. La companyia té acords estratègics amb altres mitjans de transport que els permeten oferir trajectes que combinen l’autobús amb el vaixell, l’avió o el tren. Es tracta d’una corporació participada per les principals companyies del sector, que més de 80 empreses fan servir per a vendre els seus serveis. MOVELIA està integrada en més de 100 pàgines web turístiques i portals  institucionals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tortosa s’adhereix a la campanya l’Hora del Planeta

Notícia següent

Salou desplega el servei de salvament i socorrisme a les platges del municipi

Notícies relacionades