L’espectacle d’Història Viva renova marca i imatge

Avatar photo

L’AMFITEATRVM s’integra al Programa Cultural dels Jocs Mediterranis

La consellera de Turisme i presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inma Rodríguez, ha presentat la nova marca i imatge de l’espectacle de recreació històrica que se celebra a les nits d’estiu a l’Amfiteatre. Aquest espectacle s’integra enguany al Programa Cultural dels Jocs Mediterranis.

La conselleria ha apostat un any més per un espectacle de gran format vist l’èxit del 2017. L’any passat van enfocar l’espectacle al públic turístic i a les famílies. Inma Rodríguez ha comentat que des de la conselleria fan un balanç molt positiu d’aquest acte, ja que van aconseguir duplicar els assistents respecte el 2016 i es van exhaurir les entrades. A més, va ser el públic familiar qui va atorgar millor nota a l’espectacle a través de les enquestes de satisfacció.

Un dels objectius que es volia assolir era la captació de l’atenció dels visitants de la ciutat i es va aconseguir satisfactòriament. 1 de cada 4 espectadors era estranger i 4 de cada 5 espectadors provenia de fora de la ciutat. Aquests fets van animar a la conselleria a reflexionar i millorar aquest nou format, ha explicat Inma Rodríguez. Van reflexionar sobre tres elements: l’augment del nombre de pases, la notorietat de la marca Història Viva i l’oportunitat d’aprofitar els Jocs del Mediterrani sumant-se al seu Programa Cultural.

El primer pas per renovar l’espectacle ha estat el de crear una nova marca i la seva imatge. Han apostat per un model que fos fàcilment identificable tant amb l’espectacle com en l’espai on es durà a terme.  La imatge de l’espectacle serà l’Amfiteatre, ja que a més, enguany protagonitza la campanya de promoció internacional de Turespaña. D’aquesta manera s’aprofita la notorietat de la campanya. Així doncs, el nou espectacle de Tarragona Turisme s’anomena AMFITEATRVM.

Tarragona Història Viva continuarà amb el relat de ciutat mediterrània de la història viva. L’espectacle comptarà amb elements nous que augmentaran l’espectacularitat. Aquests elements es vincularan amb el so, la imatge, la representació i la tecnologia. El guió, que encara està en procés, serà treballat acuradament.

A banda de la nova marca i imatge de l’espectacle també s’afegeixen altres novetats. Enguany es realitzaran 10 pases. Les dates de celebració seran del 27 de juliol al 25 d’agost. Es representarà cada divendres i cada dissabte a les 22 h en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La negociació directa amb el CF Reus sobre l’Estadi seria l’opció més probable

Notícia següent

La Cambra desenvolupa un programa perquè els joves facin pràctiques a Europa

Notícies relacionades