La cinquena edició del Mediterranean Tourism Meeting se celebrarà el 3 d’abril

La jornada vol impulsar el turisme de qualitat, la gastronomia mediterrània i l’enoturisme a Tarragona

0
262
Inma Rodríguez i Robert Moragues durant la roda de premsa. Foto: Laura V-M.

La cinquena edició del Mediterranean Tourism Meeting arriba a Tarragona el pròxim 3 d’abril per reunir a diversos experts que abordaran el present i el futur del sector turístic. La jornada, que se celebrarà al Teatret del Serrallo del Port de Tarragona, s’ha convertit en un referent en el camp del turisme intel·ligent, la gastronomia i el món de l’enoturisme. La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inma Rodríguez, ha assenyalat que “Tarragona ha de reforçar aquest tipus d’iniciatives per tal de reforçar la capitalitat turística”.

El Mediterranean Tourism Meeting, organitzat pel Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona i l’Open Energy Institute, estructura aquesta edició en tres grans blocs:  Turisme Sostenible i de Qualitat, Gastronomia i Enoturisme, i Noves Tendències, Nous Comportaments. La gran novetat d’aquesta edició és la participació del Basque Culinary Center, institució pionera a nivell mundial dins del món gastronòmic. El xef del restaurant Les Moles d’Ulldecona, Jeroni Castell; el professor de la URV Jaume Salvat, expert en enoturisme; l’exdirector de Turisme de Barcelona i president de Leitat Technological, Jordi William Carnes; el gerent d’Administracions Locals de Ferrovial, Roger Junqueras; la directora general de l’hotel The Westing Bonmont Golf  Resort & Spa, María Rosa Barcia, i el director general d’Ogilvy Barcelona, Jordi Urbea, seran els encarregats de donar les diferents conferències. La jornada serà clausurada amb un còctel-dinar de networking opcional per als assistents.

El president d’Open Energy Institute, Robert Moragues, ha esmentat que “la finalitat d’aquest congrés és posar de manifest els nous reptes i oportunitats que té per davant el sector turístic i analitzar el futur d’aquesta activitat econòmica, proporcionant les claus per augmentar la seva competitivitat”. Posicionar la ciutat de Tarragona com a ciutat referent en gastronomia de qualitat i amb el segell inconfusible de Dieta Mediterrània, captar turisme de qualitat i sostenible i posicionar Tarragona com la capital del vi de la nostra àrea, i com a referent en turisme intel·ligent, són altres dels objectius.

FER UN COMENTARI