Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

El seminari “Marca Ciutat 2017” ajudarà a enfortir la marca Tarragona

Avatar photo

Se celebrarà els dies 20 i 21 d’octubre al Centre Tarraconense El Seminari

La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, ha presentat aquest matí el seminari “Marca Ciutat 2017”, que Tarragona acollirà els dies 20 i 21 d’octubre el Centre Tarraconense El Seminari.

El Marca Ciutat, que arriba a la seva 8ª edició, és el seminari de referència citymarketing de Catalunya, i per quarta vegada consecutiva se celebra a la nostra ciutat. Enguany se centrarà en “La marca en clau interna: el paper de la marca per generar sentiment de pertinença entre els ciutadans”. Aquesta edició anirà dedicada al paper de la marca d’una ciutat com a mecanisme capaç de generar i vertebrar un sentiment de pertinença i d’orgull cap a les pròpies localitats.

La consellera de Turisme ha explicat: “Un eix cabdal de tota estratègia de creació i posicionament de marca d’una ciutat són els seus propis habitants, que han de ser i sentir-se partícips i prescriptors dels atributs d’aquesta marca. En aquest sentit, la comunicació i el treball en clau interna és imprescindible”. I ha afegit “els estudis realitzats a partir del projecte Marca Ciutat de Tarragona ens diuen que els tarragonins estem enamorats de la nostra ciutat, però que l’hem de ‘saber vendre’ més i millor. Treballar i enfortir la marca Tarragona genera en els ciutadans un sentiment d’autoestima i de pertinença molt positiu, i és quelcom imprescindible per projectar-la exitosament a l’exterior. És un benefici per a tota la ciutat”.

El seminari Marca Ciutat està especialitzat en la creació de la marca de ciutats, i té com a objectiu exposar les noves tendències del màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar les ciutats i les destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu. La trobada s’ha consolidat com una cita imprescindible per a responsables de turisme, promoció econòmica, comunicació i màrqueting.

Destacats especialistes en màrqueting, comunicació, urbanisme etc. com Martin Boisen, geògraf i consultor en placebranding, i Toni Puig, professor de màrqueting públic a ESADE, exposaran les eines més útils per maximitzar i treure profit dels valors singulars de cada ciutat i posicionar-la en la xarxa global de ciutats. Durant les jornades també es presentaran les experiències de ciutats que han treballat per millorar el posicionament de la seva marca de ciutat. Entre els que hi participaran, hi haurà l’alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat que exposarà “Repensa Lloret. O com redefinir la marca de la mà dels ciutadans”, la regidora de Comunicació i Educació de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, Anna Sosa; la directora de comunicació de l’Ajuntament de Viladecans, Marina Jarque; i el gerent del Patronat de Turisme de Tarragona, Ángel Arenas, que analitzarà el procés de la marca Tarragona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El comitè d’empresa de Ginsa al Sant Joan de Reus tem un ERO dels 350 empleats

Notícia següent

Operació a les comarques gironines pel ‘cas Agissa’ i la presumpta vinculació amb el 3%

Notícies relacionades