La jornada va començar el passat divendres a les 12.30 hores amb una trobada dels associats de la demarcació de Tarragona en la que es va explicar la feina desenvolupada per l’associació en tres blocs: nous continguts, serveis per als associats i activitats, posteriorment es va obrir un torn de debat en el que es va parlar amb els associats de les inquietuds i necessitats actuals, i de les millores a dur a terme des de l’AMIC.
Posteriorment va haver-hi una trobada a peu dret entre associats i empresaris i professionals de la comunicació del territori que va servir de prèvia al dinar i ponència de Genís Roca, que en un indret immillorable al centre de la ciutat, va explicar als assistents la seva visió de futur dels mitjans de proximitat i els reptes que han d’afrontar.
La trobada, a la que hi van assistir una quarantena de persones, es va composar en dos grups de nombre similar. Per una banda, associats i membres de l’AMIC i, per una altra, per professionals de la comunicació, autoritats i empresaris de la zona. Pel que fa aquest segon bloc hi eren presents directius de BASF, Confederació Empresarial de la província de Tarragona, Cambra de Comerç de Tarragona, Associació de Promotors Immobiliaris del Tarragonès, Club Gimnàstic de Tarragona, Banc Sabadell, URV, Associació Empresarial Química de Tarragona, entre d’altres, així com autoritats de la Diputació de Tarragona i Ajuntament de Tarragona.