Oriol Iglesias, professor titular del departament de Màrqueting d’ESADE, vindrà a la Cambra el 6 de març a les 8,45 hores del matí per tal de prendre part a una nova edició del cicle de jornades “Bon dia Tarragona”, que organitza la Corporació tarragonina.
Iglesias parlarà de “Vull aquesta marca! Com construir marques desitjables capaces de sostenir una posició de lideratge”. El professor Oriol Iglesias, conjuntament amb el professor Nicholas Ind, han estat investigant durant els últims anys la rellevància del desig per als consumidors, així com les palanques clau per a la construcció d’una marca desitjable. Durant aquest treball s’ha dut a terme un tracking de més de 1.200 marques de 45 categories, tant de productes com de serveis, s’han realitzat més de 10.000 enquestes a consumidors i han entrevistat a prop de 30 directius de primer nivell internacional, com ara els directors globals de màrqueting de Coca-Cola i Porsche, o els CEO d’Adidas i Bang & Olufsen.
En aquest “Bon dia Tarragona” Oriol Iglesias explicarà la rellevància del desig per construir una posició competitiva de lideratge i exposarà també les sis palanques clau per a la construcció de marques desitjables, a partir d’alguns dels múltiples exemples i casos pràctics que es poden trobar en el seu nou llibre que porta el mateix títol.