La Víbria protagonitza el barrilet de Santa Tecla 2018

També s'ha incorporat el logotip del Ball de Diables de Tarragona a la contraetiqueta de les ampolles de Santa Tecla 2018, amb motiu del seu 35è aniversari

0
1087
Imatge del barrilet i l'ampolla de Santa Tecla. Foto: Alba Sancha
Circ Raluy Legacy 728×90

El barrilet de Santa Tecla celebra el seu 20è aniversari convertint-se en el got reutilitzable pioner i enguany dedica la seva edició a una altra entitat de la ciutat que també està d’aniversari: La Víbria de Tarragona, que compleix 25 anys del seu naixement. Aquest és un any d’efemèrides, ja que 6 entitats del seguici de la ciutat celebren enguany diferents aniversaris. Per això, a la contraetiqueta on apareix la imatge oficial de les festes de l’edició especial de l’ampolla de Santa Tecla 2018 s’ha incorporat el logotip del Ball de Diables de Tarragona, que celebra, enguany, 35 anys d’història. En total, s’han fabricat 1.400 ampolles de Chartreuse groc, 300 del verd, i s’han editat 8.000 ampolles de Tau, l’edició especial que només es pot adquirir als comerços de Tarragona.

“Estem de celebració perquè el barrilet compleix 20 anys”, ha dit la representant de Chartreuse a Tarragona, Carme Rodríguez, que ha volgut destacar l’estreta relació de la marca amb La Víbria de Tarragona i el Ball de Diables, dues entitats del Seguici de Tarragona que també estan d’aniversari: 25 i 35 anys respectivament. Precisament, i amb motiu del seu aniversari, enguany el barrilet està dedicat a la Víbria de Tarragona, ‘La Serrallenca‘. La imatge ha estat dissenyada per l’il·lustrador tarragoní Hugo Prades, cofundador de la setmana del còmic de Tarragona i amb una llarga trajectòria dins el món de la il·lustració de la ciutat. D’altra banda, també s’ha incorporat el logotip del Ball de Diables a la contraetiqueta de l’edició limitada de l’ampolla de Chartreuse que s’edita per les festes de Santa Tecla.

S’incrementa el nombre d’ampolles de la Tau

A més, enguany, s’ha incrementat el nombre d’ampolles editades de la Tau. En total, 8.000 ampolles d’aquesta edició especial es distribuiran pels diferents comerços especialitzats de Tarragona. Cal recordar que, tot i ser una ampolla especial dedicada a la ciutat, la Tau no és una edició limitada i es pot comprar durant tot l’any, encara que només es comercialitza a bodegues i botigues especialitzades de Tarragona.

Chartreuse desmenteix l’increment de preu

Durant la presentació de l’edició del barrilet i les ampolles de Santa Tecla 2018, el responsable d’exportació de ChartreuseYannick Rochez, ha desmentit les informacions que havien sorgit aquest dimarts sobre l’increment de preu de les diferents ampolles de la marca. Segons publicava aquest matí el DiariMés, els preus de l’ampolla de Chartreuse hauria tornat a incrementar-se aquest any entre 2 i 3 euros, en funció del color de l’ampolla. La marca, que ja va aplicar una pujada de preu l’any passat per tal de “regular el preu del mercat espanyol perquè estava molt per sota de la mitjana a la resta del món”, segons explicava la representant a Tarragona, assegura que enguany no s’ha fet el mateix. Com ha detallat Rochez, cada any s’incrementa el preu, però en cap cas això repercutirà en una pujada de 2 a 3 euros en el preu final de venda de l’ampolla.

Ballesteros torna a recordar la carta de Salut

“L’Ajuntament de Tarragona recomana el consum responsable i moderat d’alcohol”. Com ja va fer l’any passat, d’aquesta manera ha iniciat el seu discurs l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, durant la presentació del barrilet i les ampolles de Santa Tecla 2018. Amb aquestes paraules i certa ironia, Ballesteros ha tornat a fer referència a la carta que va rebre per part del Departament de Salut que li recomanava que no continués promovent el consum d’alcohol durant les festes de Sant Tecla.”Penso venir tantes vegades com calgui a aquesta presentació, ha dit taxativament el batlle, “malgrat que algú pugui dir alguna barbaritat”, ha continuat. “Per mi no és un tema oblidat”, ha assegurat.

Deixant de banda aquest tema, un any més Ballesteros ha felicitat la marca i ha agraït la seva aposta per la ciutat de Tarragona. Igualment, també ha destacat la rellevància del barrilet que “va ser l’antecedent a aquesta moda”, ha dit, fent referència als gots reutilitzables.

FER UN COMENTARI