Denuncien que el Cap Jaume I porta una setmana sense telèfon d’atenció

El Grup ha exigit a l'Ajuntament i al Departament de Salut que resolguin el problema i contractin més treballadors per als CAP

El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública de Tarragona ha emès un comunicat en el mostra la seva «indignació respecte la situació d’inoperància que hi ha al CAP Jaume I” i denuncia que «des de fa més d’una setmana té inutilitzat el telèfon i no està operatiu».

L’entitat ha criticat que «des de dimarts passat hi ha una averia a tota la zona» i que també ha afectat al Centre d’Atenció Primària. Per aquest motiu, segons el grup “els usuaris que no saben utilitzar els mitjans telemàtics acaben assistint presencialment al CAP, tot i ser majoritàriament grups de risc”. A més, expliquen que els missatges enviats a través de “La Meva Salut” tampoc arriben a Jaume I.

 

Des de l’Institut Català de la Salut, que gestiona el CAP de Jaume I i el Servei d’Atenció a la salut sexual i reproductiva (ASSIR), comenten que mentre duri l’avaria es pot contactar amb el centre a través del web, i que en cas d’urgències ho poden fer a través del telèfon 061.

 

Per últim, el Grup de Treball ha demanat tant a l’Ajuntament de Tarragona com al Departament de Salut que resolguin el problema de forma immediata, a més de reforçar aquests centres amb més personal i que es recuperi el servei d’urgències a tots els CAP.