Costa Cruceros preveu un impacte econòmic de 3,4 MEUR al territori

Avatar photo

El vaixell Costa Victoria ha arribat a Tarragona aquest matí

Aquest any la companyia Costa Cruceros apuja la seva aposta a Tarragona. Aquest matí ha arribat al Port de Tarragona el vaixell Costa Victoria. La companyia confirma per aquesta temporada una operativa amb nombres més elevats que l’any anterior. El director de Costa Cruceros a Espanya i Portugal, Raffaele D’Ambrosio ha anunciat els canvis que s’han establert enguany. D’entrada el vaixell que ha arribat a Tarragona és una nau més gran que la de l’any anterior.  El Costa Victoria substitueix el Costa NeoRiviera. L’increment de passatgers ha estat notori, ja que l’any passat n’hi havia 1.700 i enguany 2.400. A més, han augmentat el nombre d’escales. Aquesta temporada n’hi haurà 23.  En total s’estima que arribaran a la ciutat 52.000 passatgers.  A més dels bons resultats que aconsegueix la companyia, l’impacte econòmic que es calcula al territori tarragoní serà d’uns 3,4 MEUR.

La directora de serveis territorials d’empresa i coneixement de la Generalitat, Carme Mansilla, ha remarcat l’increment dels últims anys del sector dels creuers. L’aposta que ha fet la ciutat de Tarragona ha sigut possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona i l’Ajuntament de Reus, la universitat, el Port de Tarragona i empreses del sector privat.  Aquest impuls originat per tots ells ha permès que Tarragona aconsegueixi una bona posició en el marc dels destins turístics del sector creuerista.

Tal com ha relatat el president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, aquesta aposta des d’un bon principi fou interessant, ja que contribueix a la cartera de productes. Volen seguir treballant de manera conjunta empreses i administracions per reforçar la promoció turística.

La Regidora de Cultura i Projecció de Ciutat de l’Ajuntament de Reus, Montserrat Caelles, i la Consellera de Turisme i Pla estratègic de l’Ajuntament de Tarragona, Imma Rodríguez han coincidit en la seva valoració sobre el projecte. Han afirmat que aquest fet reforça la imatge i la promoció turística d’ambdues ciutats.

El president del Port de Tarragona, Josep Andreu ha volgut remarcar que la clau de l’èxit es troba en la taula de comerç. A més, “el fet de treballar amb compromís i junts ha propiciat unes noves sinergies amb altres sectors”. Josep Andreu també ha destacat que “si el passatger queda satisfet quan torna al vaixell l’èxit el tindrem”.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tornen els Tarraconins saludables i conviden a fer esport a l’Anella Mediterrània

Notícia següent

Tarraco Viva presenta a Madrid l’edició dedicada a l’esport al Mediterrani clàssic

Notícies relacionades