La conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, dins el marc del conveni de cooperació establert amb l’IES F. Vidal i Barraquer, ha plantejat als alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior en Gestió de vendes i espais comercials, el repte de desenvolupar el projecte Fòrum Tarraco Client (FTC).
Aquesta tasca, emmarcada dins l’estratègia de reactivació comercial de la ciutat, té com a objectiu dissenyar un programa de fidelització per a aquelles persones compromeses amb el consum local a Tarragona. És important remarcar la complexitat del projecte, en el qual els alumnes hauran de definir un pla de fidelització que englobi el petit comerç, grans marques i operadors, el sector de la hostaleria i la restauració, així com altres serveis que conformen el teixit comercial de Tarragona.
El propòsit del FTC és enfortir i consolidar el comerç de Tarragona, estimulant a la compra de proximitat, tant en els establiments físics com en els canals online dels comerços de la ciutat. D’aquesta manera, es premiaria a la ciutadania en el seu compromís de compra i consum mensual en comerç de Tarragona amb accés preferencial a un ampli catàleg de productes i serveis premium.
Els alumnes, un cop escollit el projecte més adient entre tots els que hagin valorat i debatut, realitzaran la presentació d’aquest davant diverses entitats i agents econòmics de la ciutat, així com l’equip tècnic de la Conselleria de Comerç, encapçalat per la consellera Maria José López.
La construcció d’aquesta eina de fidelització i d’estímul competiu per al nostre comerç, ha d’ajudar a mantenir i impulsar una oferta comercial rica, diversa i de proximitat a Tarragona. El repte és important, i la implicació amb el comerç tarragoní il·lusiona a l’alumnat del cicle formatiu del Vidal i Barraquer.
La col·laboració entre la conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona i el Institut Francesc Vidal i Barraquer, s’inicia al 2016, amb la signatura de conveni de cooperació, i segueix donant els seus fruits, amb realització de pràctiques d’alumnes al departament de Promoció Comercial (ara interrompudes per la pandèmia COVID), i amb la realització d’altres projectes d’àmbit comercial, que projecten i ajuden a inserir als alumnes de cicles de comerç i màrqueting de l’institut, en el món laboral.
Més d'un centenar de persones s'han aplegat al Raval de Montserrat de Terrassa per condemnar…
El candidat dels Comuns a les eleccions europees i número dos de Sumar, Jaume Asens,…
Un total de quinze alumnes de diferents escoles d'hostaleria d'arreu de les quatre demarcacions competeixen…
Un home ha resultat ferit de gravetat després de ser apunyalat en una baralla a…
Sis persones van resultar ferides aquest dissabte a la tarda en patir un accident de…
La 20a edició de la FiM, fira de música emergent i familiar de Vila-seca ha…
Esta web utiliza cookies.