El Govern va acordar ahir atorgar una subvenció a l’Ajuntament de Tarragona per valor de 699.639,05 euros per finançar el subministrament i la instal·lació de grades telescòpiques al Palau d’Esports Catalunya. El Govern de la Generalitat respon, d’aquesta manera, a un deute històric amb la ciutat, des de la fase de construcció del recinte, en el marc de l’organització dels Jocs Mediterranis de l’any 2018. Les millores permetran ampliar l’aforament de l’equipament i potenciar la celebració d’esdeveniments rellevants.
Aquest ajut econòmic, que es vehicularà a través del Consell Català de l’Esport, farà possible que la instal·lació, construïda pel Govern de la Generalitat amb motiu dels XVIII Jocs Mediterranis de Tarragona, pugui sumar a les actuals 2.314 cadires fixes una graderia telescòpica amb 1.960 seients. Així, s’arribarà a l’aforament total previst en el projecte original del pavelló, amb una capacitat de gairebé cinc mil espectadors.
D’aquesta manera, el Palau podrà complir el seu rol com a referent esportiu i sociocultural al territori, donat que amb l’augment de la capacitat podrà organitzar competicions internacionals, esdeveniments multidisciplinaris i actes de gran format.
Amb l’ampliació, el Palau d’Esports Catalunya, cedit pel Govern a l’Ajuntament de Tarragona el maig del 2022, donarà resposta a la creixent demanda d’espais per part dels clubs de Tarragona, les federacions esportives i els organitzadors d’esdeveniments.
L’objectiu és que aquesta instal·lació pugui maximitzar el seu impacte econòmic i social, alhora que es converteixi en un pol d’atracció pel turisme esportiu i faci de l’Anella Mediterrània un epicentre esportiu de primer nivell.
El Consell Català de l’Esport va finançar, en el marc d’un protocol d’intencions signat el 2014 entre la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Tarragona per a la celebració dels XVIII Jocs Mediterranis del 2018 a Tarragona, la construcció del Palau d’Esports Catalunya, instal·lació esportiva realitzada per Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU (Infraestructures.cat).
Quinze persones han resultat ferides aquest dijous a la nit, quatre en estat menys greu i la resta en estat…
Quinze persones han resultat ferides aquest dijous a la nit, quatre en estat menys greu i la resta en estat…
Una conductora ha provocat el caos als voltants de l'estadi del RCD Espanyol i ha ferit a 13 persones en…
Aquest dijous al vespre, minuts abans de l'inici del derbi entre el FC Barcelona i l'RCD Espanyol, diverses persones han…
Les platges de Lloret de Mar donen el tret de sortida a la temporada de salvament i socorrisme amb diferents…
L'Ian, un nen de només sis anys, ha mort a l'Hospital Niño Jesús després de ser atropellat mentre travessava el…
Esta web utiliza cookies.