Hotelers de la Costa Daurada consideren que es podria tenir més cura de l’estat de les platges del territori. Dels gairebé 6 milions de visitants que rep, un 73% es reconeix com a turisme de sol. La importància de poder presumir de les platges com el seu principal potencial, la millora del transport públic, la necessitat de promocionar ‘icones’ pròpies del territori com Ferrari Land i la col·laboració entre l’administració i el sector privat són algunes de les estratègies per potenciar el turisme que s’han posat sobre la taula en un debat d’experts hotelers celebrat aquest dijous a Salou.
Sobre la situació d’incertesa política o l’impacte del Brexit, els empresaris del territori diuen notar-ne les conseqüències d’esquitllèbit. Altres, però, han recordat que Tarragona va perdre un congrés de 3.000 persones arran l’1-O.
En Comú podem vol reivindicar diversos espais i personatges il·lustres de Tarragona amb la posada…
El Ministeri de l’Interior ha publicat les dades relatives a les infraccions penals produïdes a…
Renfe ha posat en circulació aquest dimarts per primer cop uns nous trens d'alta velocitat…
Un nou sisme ha afectat Catalunya, aquest cop amb l'epicentre situat a l'Alt Pirineu (França),…
Aquest matí a les 10.00h a la platja de l’Arrabassada s’ha presentat la primera edició…
Des de la regidoria de Protecció Civil s’impulsa un curs de primers auxilis bàsics per…
Esta web utiliza cookies.