Hotelers de la Costa Daurada consideren que es podria tenir més cura de l’estat de les platges del territori. Dels gairebé 6 milions de visitants que rep, un 73% es reconeix com a turisme de sol. La importància de poder presumir de les platges com el seu principal potencial, la millora del transport públic, la necessitat de promocionar ‘icones’ pròpies del territori com Ferrari Land i la col·laboració entre l’administració i el sector privat són algunes de les estratègies per potenciar el turisme que s’han posat sobre la taula en un debat d’experts hotelers celebrat aquest dijous a Salou.
Sobre la situació d’incertesa política o l’impacte del Brexit, els empresaris del territori diuen notar-ne les conseqüències d’esquitllèbit. Altres, però, han recordat que Tarragona va perdre un congrés de 3.000 persones arran l’1-O.
Port Tarragona i la Marina Port Tarraco han dut a terme un simulacre de gabinet de gestió d’emergències en el…
Les autoritats continuen la recerca de Bernardino, un nen de quatre anys que es troba desaparegut des del passat dissabte…
Un centenar de jugadors i jugadors de pàdel ja han pogut tastar la fórmula de les Aperol Pàdel Nights del…
Dimecres dia 7 de maig, l’Alt Camp va ser l’escenari de la Trobada d’Agents Turístics de La Ruta del Cister,…
Dani Vidal ha realitzat aquesta tarda la seva última compareixença com a primer entrenador del Nàstic de Tarragona. El tècnic…
La línia R8 de Rodalies de Renfe presenta retards de fins a tres quarts d'hora aquest dilluns al vespre arran…
Esta web utiliza cookies.