Els veïns i veïnes de Salou que vulguin tramitar o renovar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) ho podran fer el pròxim dimarts, 21 de maig, a les dependències municipals (edifici consistorial), sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi; i amb la gestió de la Policia Nacional.
Per això, és imprescindible demanar cita prèvia, de forma presencial o bé per telèfon (977 309 292), a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Salou, on se’ls facilitarà la documentació que necessiten.
Les persones que vulguin tramitar el DNI hauran d’anar, personalment, a l’Ajuntament de Salou el 21 de maig, per expedir-lo, i el 23 de maig, per recollir-lo.
La tarifa que caldrà abonar serà de 12 euros, a excepció de les que tinguin un canvi de domicili i el seu DNI no hagi caducat.
Els menors hauran d’assistir acompanyats del pare, mare o tutor. La fotografia haurà de ser recent, amb el front visible i sense cap element al cap.
Josep Rull ha estat escollit aquest dilluns a la tarda president del Parlament de Catalunya…
L’Ajuntament de Tarragona, a través de la conselleria de Memòria Democràtica, ha finalitzat la tasca…
La Festa Major de Sant Pere de Cambrils obrirà la porta de l’estiu amb 10…
El projecte xarxa Manresa Escoles Innovadores (MEI) ha tancat el curs escolar amb la celebració…
La diputada del PSC al Parlament Alícia Romero ha criticat que els vots que han…
El passat dissabte 8 de juny es va desplegar un dispositiu policial contra la venda ambulant il·legal a…
Esta web utiliza cookies.