Aquest matí al Castell de Masricart s’ha presentat la nova campanya ‘Rasca i guanya a La Canonja’, un complement a les accions que l’Ajuntament ha dut a terme per tal d’incrementar el comerç local.
Salvador Farré, tinent d’alcalde del municipi, ha inaugurat l’acte explicant quines han estat les accions prèvies a la campanya. A causa de la crisi de la COVID-19, La Canonja ja va donar una primera línia d’ajudes directes als autònoms de 30.000 € i una segona, que ja està en camí, on s’atorgaran aproximadament 140.000 €. A més, les famílies que ho han necessitat han adquirit una targeta moneder on s’han repartit un total de 600.000 €.
Pel que fa a la campanya ‘Rasca i guanya de La Canonja’ es posarà en marxa del 28 de maig al 6 de juny a 45 establiments de diversos tipus: bars i restaurant, comerços i establiments de serveis (perruqueries, veterinàries, etc.)
Jordi Cáceres, director de Projectes i Competitivitat de La Cambra de Tarragona, ha estat l’encarregat de la posada en marxa i la presentació de la campanya, que consisteix a premiar als clients del comerç local de La Canonja per les seves compres. Per tant es repartiran 5.000 targetes, concretament 100 per cada establiment, i per una compra superior a 10 € els clients adquiriran un ‘rasca i guanya’ on un 38% són premis entre 10 € i 5 € que s’hauran d’invertir en el mateix establiment en el moment de la compra. Si les targetes no són premiades, els clients tenen l’opció d’omplir la butlleta amb les seves dades i dipositar-la a les urnes que trobaran al Castell Masricart o a l’Ajuntament de La Canonja, poden optar a un sorteig de cinc premis de 100 € que es durà a terme el 9 de juny.
Laura Roigé, presidenta de La Cambra, també hi ha assistit a l’acte on ha tingut una mostra de suport i agraïment cap als establiments locals: “des de La Cambra de Tarragona volem donar suport a tota aquesta estratègia perquè els comerços i la restauració tornin a tenir el protagonisme que es mereixen i que no han tingut durant la pandèmia”.