Les famílies més vulnerables d’Altafulla ja poden tramitar el bo social de l’aigua, la llum i el telèfon

És una de les mesures que el govern de l'Estat ha prorrogat dintre del Pla d'Actuació per fer front a la Covid-19

El Bo Social és un descompte aplicat a determinats col·lectius considerats consumidors vulnerables. Aquest descompte varia segons la situació de cada abonat/da, el descompte aplicat és des d’un 25% fins a un 40% sobre la factura total.

Aquest percentatge, depenent de diverses situacions més com el risc d’exclusió social, pot ser encara més gran. Per motius de la Covid-19 el Govern de l’Estat ha prorrogat aquesta ajuda com a mesura dins el Pla d’Actuació.

Quins són els requisits?

El beneficiari/a ha de ser titular del subministrament elèctric contractat en la residència habitual.
Tenir contractat el PVPC, és a dir, el Preu Voluntari per al Petit Consumidor.
Ser considerat consumidor vulnerable o vulnerable sever (família nombrosa o monoparental, pensionista, víctima del terrorisme o de la violència de gènere, un membre de la unitat familiar amb discapacitat igual o major al 33 %, etc.).
No superar el consum màxim de 345 kWh mensual i el 4.140 kWh anual.
Per a més informació sobre aquesta ajuda i d’altres podeu consultar els següents enllaços:

Bo social per a la llum (https://www.companias-de-luz.com/el-bono-social/)
Bo social telefònic (https://www.zona-internet.com/bono-social-telefonico/)
Bo social per l’aigua (https://www.serviciosluz.com/el-bono-social-del-agua-2020/)