La Ciutat de Tarragona

La Costa Daurada es promociona a França patrocinant l’Olympique de Lió femení

L’objectiu de l’acció és tenir presència mediàtica a França, el principal mercat internacional de la Costa Daurada

La Costa Daurada ha arribat a un acord de patrocini amb l’equip de futbol femení de l’Olympique de  Lió per tal de promocionar-se al mercat francès fins al juny de 2025. Aquest conveni s’emmarca dins  del Pla Conjunt de Promoció on participen els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona  Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, conjuntament amb la Federació Empresarial d’Hostaleria  i Turisme de la província de Tarragona (FEHT). Així, la Costa Daurada s’ha convertit en Soci Oficial  de l’Olympique de Lió femení. L’acte de presentació de l’acord s’ha fet avui a Lió i ha comptat amb  l’assistència del CEO de l’Olympique, així com de diferents autoritats i representants de la Costa  Daurada.

Berta Cabré, presidenta de la FEHT, ha explicat que “es tracta d’un patrocini per a les temporades  2023-2024 i 2024-2025 que inclou múltiples accions com l’emissió del logotip del Pla de Conjunt de  Promoció a les tanques LED perimetrals al voltant de l’estadi durant tots els partits a casa de la lliga  francesa -D1 Arkema- i la publicació de continguts a les xarxes socials del club. També s’organitzaran  altres accions al voltant dels partits jugats per l’Olympique de Lió al Groupama Stadium o en el marc  d’actes amb la presència de jugadores.” A més, la Costa Daurada podrà fer ús de materials gràfics del  club per a realitzar accions de màrqueting i campanyes de publicitat. També es promourà que el  primer equip de futbol femení de l’Olympique de Lió faci un stage a la Costa Daurada durant l’hivern  del 2025. 

Tal com ha indicat Iris Castell, vicepresidenta del Patronat Turisme Diputació de Tarragona, “des del  Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona-Costa Daurada, estem molt satisfets amb l’acord  de patrocini de l’equip femení de l’Olympique de Lió. D’una banda, aquest acord posa de manifest el  nostre compromís de suport a l’esport i els valors que aquest incorpora. De l’altra, permet que la Costa  Daurada sigui més coneguda a la ciutat de Lió i que a poc a poc, sigui un referent com a destinació de vacances, cultural, enogastronòmica i esportiva per a les famílies”. 

Per la seva banda, l’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados,  destaca la importància del mercat francès per a Salou, subratllant la seva contribució a la cultura i  l’economia locals. Remarca el compromís de Salou per oferir una experiència turística inoblidable que  combini la bellesa natural, la rica cultura, la gastronomia i l’hospitalitat, amb l’objectiu de reforçar  encara més aquesta relació clau. 

Alfredo Clúa, alcalde de Cambrils, ha afegit que “després de la pèrdua del mercat rus per la guerra  d’Ucraïna calien nous instruments de promoció aprofundint en els mercats amb més població. En  aquest cas es combina la promoció de la marca Cambrils, i una nova iniciativa esportiva i, a més,  femenina. En línia amb la imatge que vol transmetre, Cambrils”. 

Lluïsa Clavé, presidenta del Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, s’ha referit a l’acord “com  una gran oportunitat per promocionar la destinació en el principal mercat emissor, el francès. Som  referents pel que fa al turisme esportiu i tenim unes instal·lacions de primer nivell i que un equip  com l’Olympique de Lió femení faci un stage a la Costa Daurada ens permetrà posicionar-nos encara  més en el segment del turisme esportiu”. 

Finalment, Vincent Ponsot, CEO de l’equip femení de l’Olympique de Lió ha explicat que “estem  especialment contents amb aquesta col·laboració sense precedents amb la Costa Daurada que  permetrà a les nostres respectives marques reforçar la seva influència a escala europea i obrir noves  formes de col·laboració impulsades per l’esperit de descoberta i interaccions culturals”. 

El pla conjunt de promoció  

Aquesta acció de promoció s’emmarca dins del pla conjunt de promoció turística de la Costa Daurada,  signat pels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila seca, conjuntament amb les associacions empresarials turístiques englobades dins la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), -l’entitat que representa el  90% de les places d’allotjament de la demarcació. Aquesta és una estratègia que busca aplicar els  recursos obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats per impulsar la  comercialització i promoció dels productes i els serveis turístics del territori; així com per dinamitzar  i reforçar el coneixement de la destinació. 

Aquest pla de promoció, iniciat el 2014, té com a objectiu fonamental aplicar una part dels recursos  obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats i és la FEHT l’encarregada  de gestionar-lo. Així doncs, des de fa diversos anys, s’han creat unes sinergies molt positives entre el  sector públic i el privat per assolir objectius de promoció, tan relatius a la Costa Daurada, com a les  poblacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, i també dels establiments turístics: hotels, càmpings i  apartaments. Per a l’any 2024, el pla té un pressupost de 900.000 euros. 

La FEHT, representant el 90% de les places de la província de Tarragona

La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) és una entitat sense ànim de lucre que defensa els interessos de l’empresariat turístic de la província de Tarragona.  Actualment, representa el 90% de les places turístiques de la província. 

Dins la FEHT hi ha integrades les principals entitats i associacions privades que conformen el sector  de l’hostaleria, el turisme i les activitats d’oci de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Així doncs,  hi formen part: 

  • L’Associació Hotelera Costa Daurada i Terres de l’Ebre amb 110 hotels membres i 60.000 places -el 90% del total de places hoteleres a la província-.
  • L’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre amb 54 associats i 66.000 places.
  • L’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre amb més de 80 empreses i 24.800 places.
  • L’Associació d’Agències de Viatge Receptives de la Costa Daurada amb 11 empreses membres. PortAventura World és soci com a empresa estratègica a la zona.

El principal objectiu de la FEHT és satisfer les necessitats dels professionals i les empreses d’aquests  sectors, així com dinamitzar l’àmplia i variada oferta d’allotjament existent en aquesta demarcació  a través d’una representativitat cohesionada.

MinervaPacheco

Missatges recents

Clou l’Any Vergés, després de desenes d’actes en el seu record

Aquest migdia, l’Espai Vergés del parc municipal Teodor González ha acollit l’acte de cloenda de l’Any Vergés que l’Ajuntament de…

1 minut fa

Hospitalitzada greu una dona de 78 anys per l’atac d’un gos

Una dona de 78 anys ha estat evacuada d'urgències a l'hospital després que un gos l'ataques. La víctima ha estat…

19 minuts fa

Sant Miquel d’Engolasters arriba carregat d’activitats a Escaldes-Engordany

El comú d’Escaldes-Engordany i la Unió Pro Turisme organitzen un ventall d’activitats per celebrar Sant Miquel d’Engolasters, una jornada que…

33 minuts fa

L’Ajuntament de Barcelona destinarà prop de 2 MEUR per renovar la rambla Prim

Aquesta setmana comencen les obres de pavimentació i millora de la rambla Prim, al districte de Sant Martí. L'àmbit del…

44 minuts fa

Barcelona inaugura la renovada àrea de joc infantil del passeig de Sant Joan

L'Eixample ha estrenat la nova àrea de joc infantil del passeig de Sant Joan, entre els carrers de Provença i…

60 minuts fa

Mor tràgicament una turista de 19 anys després de caure d’un quart pis

Una jove turista de 19 anys ha mort després de caure d'un quart pis al seu hotel de Sant Antoni…

1 hora fa

Esta web utiliza cookies.