La Canonja va viure el passat dissabte la tercera edició de la Fira del Vi amb un gran èxit de públic i de vendes. Les prediccions de mal temps feien preveure un dia més fluix d’afluència, però no va ser així, tot el contrari.
En aquesta edició, més de 2.000 persones han passat pel pàrquing de l’Hort del Mas de l’Abeurador per gaudir d’una jornada plena de cultura, gastronomia i música, i s’han venut un total de 10.000 tiquets de tast.
“Valorem amb gran satisfacció aquesta tercera edició, que s’ha consolidat com un dels esdeveniments més esperats i participació de la nostra localitat” ens comenta la regidora de Promoció Econòmica, Lídia Muñoz, organitzadora de l’esdeveniment, amb la col·laboració del Celler del Pallol.
L’esdeveniment ha ofert als assistents la possibilitat de degustar vins de diverses denominacions d’origen com Terra Alta, Penedès, Montsant, Priorat, Catalunya, Rioja, Ribera del Duero i Rueda, així com de gaudir de l’oferta gastronòmica de food trucks i restaurants locals, que han aportat els seus plats més emblemàtics. “Els tres restaurants canongins (Pizzeria Brutale, Bar Antídot i Bar Orpheus) han valorat molt positivament l’experiència d’estar presenta a la Fira amb les seves ofertes gastronòmiques, ara la idea per l’any que ve és resumir més establiments del poble per promocionar els negocis locals”, ens explica Lídia Muñoz.
Durant tota la jornada, l’ambient festiu ha estat assegurat amb música en viu, amb un DJ al matí i el grup Estopaos oferint un concert tribut a Estopa a la nit, creant un entorn de convivència i alegria que ha agradat a tots els assistents.
Com a novetat d’enguany, el Centre Niuh de la Canonja ha organitzat tallers per a totes les edats, com la decoració de copes i la creació de còmics enòlegs, que han enriquit encara més l’experiència dels visitants, fent-la més participativa i familiar.
“L’èxit d’aquesta tercera edició confirma la consolidació de la Fira del Vi com un referent cultural i de promoció del nostre patrimoni vitivinícola, així com una oportunitat per potenciar el turisme i la gastronomia local.
Ara toca analitzar i valorar els aspectes de millora de l’esdeveniment. La regidora de Promoció Econòmica apunta que per l’any que s’augmentaran el nombre de punts de venda de tiquets “ja que al final tothom ve a la mateixa hora i enguany s’han fet moltes cues a partir del 7 de la tarda, en canvi el matí i migdia és més tranquil”.
La Canonja s’acomiada amb la confiança que la propera edició seguirà sumant èxits i consolidant aquesta cita com una de les més importants del calendari cultural i enològic.
L’ocupació turística durant la Setmana Santa 2025 (del 14 al 20 d’abril) als hotels, càmpings i turisme rural de l’Entorn…
Divendres passat va tenir lloc l'elecció de les reines i hereus majors de les festes de la Cinta 2025, en…
El projecte pedagògic, educatiu i social, impulsat per la Fundació Teatre Fortuny, 'Cap Infant sense Fortuny', presenta la 5a edició…
La consellera d’Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon, ha presentat aquest migdia l’ampliació de la Unitat de Drons dels Bombers de…
L'Ajuntament de Girona ha decidit ignorar les peticions dels veïns i veïnes de la ciutat que reclamaven protegir el parc…
Després de mig mandat amb el rumor sobrevolant l'ambient, finalment Junts per Catalunya descarta incorporar-se al govern de l'Ajuntament de…
Esta web utiliza cookies.