El 12è Aglà aterra al pavelló esportiu de Vandellòs

Torna el festival de música organitzat per l'Associació de Joves de Vandellòs, amb l'actuació de DJ com Marsal Ventura, Mon Dj i Óscar Sánchez

14 de novembre de 2024 a les 18:55h

L'Aglà és un festival que ja fa més d'una dècada que se celebra a Vandellòs, concretament, enguany en farà 12 anys. Aquest 2024, però, els organitzadors han volgut enfocar-lo des d'un altre punt de vist, a diferència dels altres anys, en aquesta edició, l'Aglà serà un festival electrònic protagonitzat pels DJ del moment Marsal Ventura, Mon Dj; i pel Dj. Óscar Sánchez, de l'Hospitalet.

L'escenari que acollirà aquest esdeveniment serà el pavelló poliesportiu de Vandellòs,  el dissabte 23 de novembre, de les 23:30 a les 06:00 h.

Hi haurà servei de barra proporcionat per l'Associació de Joves de Vandellòs, l'entitat local que organitza aquest festival amb la col·laboració de l'Ajuntament.

Les entrades per aquest festival es poden comprar a través d'Internet, clicant aquest enllaçEl preu de l'entrada és de 6 €, si es compra de manera anticipada; i de 8 €, si es compra a taquilla. 

Cal destacar que l'Aglà és un festival obert a tothom, però és molt important que les persones menors d'edat portin l'autorització de menors signada. Podeu descarregar el full de l'autorització clicant aquí.
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit