Altafulla renova les màquines del gimnàs del Poliesportiu

S'ha fet mitjançant una licitació per import de 60.000 euros que inclou també el seu manteniment per a un període de quatre anys

27 de setembre de 2024 a les 09:12h

El Poliesportiu d’Altafulla ha renovat gran part de les seves màquines de musculació del gimnàs, després de “gairebé 20 anys” sense haver fet cap actuació en aquest sentit, tal i com ha recordat el regidor d’Esports, Àlex Cañas, durant la presentació de la nova maquinària que s’ha fet aquest dimecres 25 de setembre.

La inversió, de 49.223,38 euros més IVA, s’ha realitzat després que la mercantil SALTER SPORTS SA guanyés la licitació del contracte de subministrament mitjançant arrendament amb opció de compra, i manteniment de màquines per a un període de quatre anys. Un cop passat aquest període, les màquines podran ser adquirides per l’Ajuntament abonant una quantitat de 2.000 euros per a tot el conjunt.

Àlex Cañas ha destacat que “es tracta d'una intervenció molt esperada i estem molt contents amb el resultat. Volem que aquesta renovació sigui la primera, i que a poc a poc es pugui anar ampliant les instal·lacions”.

S’han adquirit cintes de córrer, bicicletes el·líptiques, climbers, màquines de rem, espatlleres, bancs abdominals, politges, bancs, manuelles, barres o discos, i s’ha renovat també la tapisseria logotipada amb la imatge corporativa de l’Ajuntament d’Altafulla.