Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

El sector comercial i l’Agència de Promoció organitzen una jornada de debat

Avatar photo

Un dels principals objectius de la jornada és aportar eines al sector comercial que contribueixin a millorar la seva competitivitat

La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, i representants de les entitats organitzadores de la jornada, l’institut Superior de Comerç Komercium, El Tomb de Reus i la Unió de Botiguers de Reus, atendran els mitjans de comunicació interessats abans de l’inici de l’acte, aquest dimecres, 21 de març, a les 13:00h a Cal Massó.

L’Institut Superior de Comerç Komercium, juntament amb la Unió de Botiguers de Reus i El Tomb de Reus i amb el suport de l’Agència de Promoció de Ciutat de Reus, organitzen el 21 de març a Cal Massó la jornada “A Reus Fem Comerç”, que proposa un espai de debat i intercanvi de coneixement sobre el present i el futur del comerç. La jornada és gratuïta, oberta a l’assistència de professionals i persones vinculades al sector, així com al públic en general, i s’emmarca en la segona edició de la Setmana del Comerç, que es realitza del 19 al 24 de març.

Un dels principals objectius de la jornada és aportar eines al sector comercial que contribueixin a millorar la seva competitivitat. Per aquest motiu intervendran diferents experts a la jornada que ajudaran a disposar d’enfocs innovadors sobre la manera de gestionar i planificar l’activitat comercial davant l’evolució actual del sector.

L’acte començarà a les 13:30 h, a Cal Massó (carrer de Pròsper de Bofarull, 7) amb un petit refrigeri i recepció dels assistents i seguidament es donarà la benvinguda a càrrec la regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, i el president de la Unió de Botiguers, Àlfred Pitarch, i la presidenta de El Tomb de Reus, Gemma Molner.

La jornada de debat s’iniciarà a partir de les 14:15 h i tindrà com a moderador a Jordi Zaragoza, soci fundador de Pymeralia i formador a l’Institut Superior de Marketing ESIC de Barcelona. Els temes de debat proposats pel moderador seran els següents:

  • Nou model de consum i comportament dels consumidors
  • Fidelització dels clients
  • Campanyes efectives de les associacions i entitats municipals
  • Actualització dels espais comercials

Qualsevol altre tema o inquietud que es manifesti també es podrà debatre per part dels assistents.

Un cop finalitzat el debat es farà la ponència de Lluís Serra, CEO& i Fundador de Lluís Serra Training Group. Serra és conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor de Màrqueting digital, Comerç electrònic, Social Media i Omnichannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi, Barcelona Activa, Cambra de Comerç de Barcelona i Terrassa. Autor del llibre “Historias de un Botiguer”. Un dels temes, d’entre altres, que es tractaran a la ponència serà “Els 10 punts de la digitalització del comerç”.

La cloenda està prevista a les 17:00 h i anirà a càrrec de la regidora de Projecció de Ciutat i dels presidents i presidentes de la resta d’entitats comercials de la ciutat.

Aquestes jornades són obertes al públic i la inscripció es pot fer de forma gratuïta al següent enllaç https://goo.gl/K2TJZC fins al proper 19 de març.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La 146a Fira de Sant Josep de Mollerussa tanca portes amb 170.000 visitants

Notícia següent

La neu torna a enfarinar les parts més altes de Canyelles

Notícies relacionades