Dijous, 25 d'abril de 2024
És notícia

L’ExpoFira del KM0 es consolida

Avatar photo

La 2ª edició de l’ExpoFira Km0 tanca portes amb èxit d’assistència i vendes, consolidant-se com la fira més important de km0 al territori.

Del 21 al 24 de març, més de 6.000 persones s’han apropat al recinte firal interessats en conèixer les ofertes i promociones que els diferents concessionaris oferien. Han estat 4 dies intensos que han superat les expectatives i les xifres de l’any passat, superant els 300 vehicles venuts. L’ampliació d’espai i l’augment de vehicles exposats, més de 800, ha sigut un encert per part de l’organització.

El dijous a les 10h es va donar el tret de sortida a l’esdeveniment i ja van ser molts els curiosos que van anar passant durant tota la jornada, fent que el primer dia d’obertura de la Fira acabés amb unes xifres més que exitoses. Durant la resta de dies, s’ha anat mantenint la mateixa tònica, fins a concentrar milers de persones el dissabte.

Una altra dada important de l’edició d’enguany és que s’ha aconseguit arribar a més persones del territori català. L’organització ha pogut comprovar que la comunicació de l’ExpoFira s’ha fet viral i extensa més enllà de la província de Tarragona i un percentatge elevat de visitants ha vingut de zones de Lleida i Barcelona.

Fèlix Nicolàs, un dels propietaris de NIMA Grup d’Automoció, qui va organitzar la fira, es mostra satisfet un any més. “Hem treballat molt durant els últims mesos per tornar a fer una bona fira. Estem molt orgullosos de la feina feta i dels resultats obtinguts”, afirma. I afegeix que “demà mateix seguirem treballant per valorar més en profunditat els resultats i aportar noves idees per a properes edicions”.

A la fira hi van participar els concessionaris del grup a la província de Tarragona (Tarraco Center, Augusta Car, Nikko Center, Tarracomòbil Audi, Tarracomòbil Volkswagen, Diselauto Tarraco i Full Traction), els quals van oferir vehicles amb descomptes que arribaven al 40% i han atret tot tipus de perfils, des d’aquells que buscaven una oportunitat fins els que volien un vehicle premium a un preu més assequible.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’empresa UNITONO arriba a Reus amb la creació de 150 llocs de treball

Notícia següent

L’alcalde Larrosa destaca el garrotín com a element del patrimoni immaterial de Lleida

Notícies relacionades