Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

La Ruta del Vermut de Reus incrementa l’interès de la premsa gastronòmica

Avatar photo

La possibilitat d’oferir visites, tastos i rutes al voltant del Vermut de Reus ha obert les portes a què la ciutat s’inclogui a les visites de press trips especialitzats en interessos gastronòmics. L’Agència Reus Promoció ha realitzat al llarg de l’any 2018 un total de 20 viatges de premsa i 13 viatges de familiarització per a turoperadors i agents de viatges d’11 països perquè coneguin els principals atractius turístics de la ciutat.

Aquestes accions han permès atendre un total de 232 professionals, 70 dedicats a la comunicació de viatges (periodistes, bloggers i prescriptors especialitzats en informació de turisme, cultura, enogastronomia i tendències) i 162 representants d’agències de viatge i touroperadors.

La majoria de visites s’han vehiculat d’acord amb el Patronat de Turisme de la Costa Daurada, l’Agència Catalana de Turisme, la Taula de Creuers del Port de Tarragona i la Taula de l’Aeroport de Reus. A finals del passat mes de novembre es va tancar la programació de visites de familiarització programades a Reus, que van tenir com a reclams principals de visita a la ciutat el patrimoni modernista, la figura de Gaudí, les compres i l’oferta gastronòmica de la ciutat de Reus. En aquest sentit, els mitjans participants en aquestes visites de familiarització a la ciutat han pogut descobrir principalment el Gaudí Centre, la Ruta del Modernisme, la Ruta del Vermut i l’oferta de shopping i gastronomia de Reus.

Pel que fa a les visites que es van organitzar per a mitjans de comunicació i bloggers, la procedència dels professionals que han participat en aquestes estades a la ciutat ha estat molt diversa. 5 accions anaven dirigides al mercat espanyol, 3 a l’italià, 3 al francès, 3 al britànic, 3 al rus, 2 a l’alemany i 1 al portuguès. Un dels aspectes remarcables és que el perfil dels periodistes que han visitat la ciutat durant el 2018 ha canviat perquè Reus s’ha incorporat a les vistes lligades amb rutes i ciutats amb interès gastronòmic.

Finalment, pel que fa als viatges de familiarització per a turoperadors, al llarg del 2018 s’han realitzat 13 visites a la ciutat: 4 per a turoperadors britànics, 2 per a alemanys, 2 per a agències espanyoles, 1 per a agents italians, 1 per a agències de Polònia, 1 per a agents d’Estònia, 1 per a agents irlandesos i 1 per agències premium d’Estats Units. En total, van participar en aquestes accions 162 professionals d’agències de viatges i turoperació.

Les dades d’aquest 2018 s’han consolidat respecte el 2017, quan hi va haver un total de 23 viatges de premsa i 12 de familiarització per a professionals del turisme d’una dotzena de països. En concret es van atendre un total de 74 periodistes, bloggers i prescriptors i més de 250 professionals d’agències, turoperadors i personal d’atenció als visitants.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ecocursa d’orientació per l’Ortoll vilanoví candidata als Premis Europeus de la Prevenció de Residus

Notícia següent

Sis mesos de presó per deixar que el seu cosí de 10 anys conduís sol un tractor a Lleida

Notícies relacionades