Dimarts, 19 de març de 2024
És notícia

Els Mercats de Reus tanquen un acord per vendre online de la mà d’Ulabox

Avatar photo

La compra per Internet a les parades dels Mercats de Reus arribarà el primer trimestre de 2020 gràcies a l’acord entre els paradistes i Ulabox, el supermercat 100% online que compta amb una forta presència al territori català, especialment a l’àrea de Barcelona. Els Mercats de Reus són els primers a incorporar-se a la plataforma després de l’exitosa experiència pilot amb el Mercat del Ninot de Barc elona, que va començar a vendre productes frescos online de la mà d’Ulabox fa 2 anys.

A través de l’aplicació mòbil del supermercat online, els clients podran accedir a l’apartat dels Mercats de Reus, on fins a 17 parades del Mercat Central i el Mercat del Carrilet oferiran els productes frescos que també venen a la parada. Hi seran representades parades de tots els sectors per recrear l’experiència de la compra al mercat des de casa: fruita i verdura, peix i marisc, pesca salada i llegums, carnisseria, xarcuteria i cansaladeria, menuts, pollastreria, menjar precuinat i elaborats, etc.

Amb aquest acord, la plataforma garanteix que els productes frescos de les parades del Mercat Central i del Mercat del Carrilet puguin arribar fora de la seva àrea d’influència immediata. El projecte preveu arribar de manera gradual a qualsevol punt del Camp de Tarragona, pensant sobretot amb un tipus de client que ja compra per Internet i que no té temps d’anar al mercat. El perfil del client d’Ulabox és molt variat, però destaquen sobretot les parelles amb fills.

El regidor d’Empresa i Ocupació, Carles Prats, afirma que “l’acord dels Mercats de Reus amb Ulabox és una garantia d’èxit, un model que ja funciona a Barcelona que ara s’adapta a Reus i al Camp de Tarragona. Amb aquesta digitalització dels Mercats s’obren moltes portes que ens permetran encarar els reptes de futur amb una base més sòlida. Un cop en marxa la venda online, hem d’adoptar altres decisions importants amb el màxim consens possible com l’ampliació dels horaris i la incorporació de noves activitats”.

Segons Jaume Gomà, CEO i co-fundador d’Ulabox, “estem orgullosos de, gràcies a la nostra solució completa tecnològica i logística, haver trobat la manera d’oferir als nostres clients el millor servei entregant-los els productes frescos de mercat de forma immediata i de poder replicar-ho a diverses parts del territori. Com a fill del Camp de Tarragona (nascut a La Riba, Alt Camp), em fa especial il·lusió començar aquí l’expansió d’aquest model de negoci que reforça el comerç local i de proximitat”.

Justament fa un mes, la Generalitat de Catalunya va concedir un préstec d’1 milió d’euros a Ulabox per accelerar la digitalització del comerç local. Ulabox és una empresa catalana amb una trajectòria de 9 anys i un índex de satisfacció entre els clients d’un 95%. El supermercat online combina els productes bàsics i de la llar de primeres marques amb els productes frescos, ecològics i de proximitat.

Ulabox preveu que la xifra de facturació al Camp de Tarragona creixi considerablement a partir del primer trimestre de 2020 gràcies a la incorporació de les parades dels Mercats de Reus amb producte fresc de garanties i una notable millora del servei de repartiment en aquestes comarques.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Mercat de Vilanova, cita obligada de La Llotja 2019

Notícia següent

Dos presos de Lledoners resulten ferits en un foc intencionat en una cel·la

Notícies relacionades