Reus i Tarragona es retroben per celebrar la setmana del comerç, impulsada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, amb la segona edició de la campanya comercial “Tot queda a casa”.
Les associacions comercials la Via T de Tarragona i El Tomb de Reus tornen a sumar les seves forces per tal d’organitzar activitats com el Rasca-Rasca, performance i el concurs fotogràfic. Aquest conjunt d’activitats persegueix l’objectiu de fomentar el comerç de proximitat. El president de la Via T, Salvador Minguella, apunta que s’ha d’acabar l’actitud negativa i que s’ha de “parlar en positiu perquè les dues ciutats tenen grans comerços”. La presidenta del Tomb de Reus, Gemma Molner, reflexiona sobre l’acte de comparar al petit comerç: “Hem de convertir que anar al comerç de proximitat sigui tota una experiència”.
Les dues regidores de Comerç de Reus i Tarragona, Montserrat Caelles i Elvira Ferrando, estan d’acord de què deixant de banda les diferències que existeixen entre les dues ciutats s’ha posat en marxa la segona edició de “Tot es queda a casa” després d’una primera edició que va deixar uns grans resultats. A més, han coincidit que tot i que el petit comerç no està passant pels millors moments s’ha de seguir la mateixa línia que fins ara i lluitar per atreure a un públic heterogeni.
La campanya és el Rasca-Raca: un total de 300 comerços repartits en les dues ciutats i hi haurà 5.000 premis que repartiran experiències; després la Pewrformance un ball interactiu a peu de carrer i el concurs fotogràfic on la foto amb més likes aconseguirà un xec de 300 euros per anar de compres.