Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

Aposta per millorar la producció, el consum i la promoció de l’avellana

Avatar photo

Jordà subratlla que cal garantir la viabilitat de l’activitat i convertir-la en un referent de qualitat i identitat territorial

Incrementar el consum d’avellana del territori, posar-la en valor i garantir el manteniment de l’estructura social i econòmica vinculada a un sector força envellit i amb poc relleu generacional. Aquests són els principals objectius del pla estratègic per la valorització de l’avellana que s’ha presentat aquest dilluns a Reus. El pla estableix 37 accions concretes i esdevé un full de ruta per impulsar el sector des dels àmbits de la producció, el territori, el consum i la gestió. La intenció és que l’avellana esdevingui “un referent d’identitat territorial”, sigui viable i mantingui l’estructura social i econòmica que té al darrere, segons ha assenyalat la consellera d’Agricultura, Teresa Jordà.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Joan Ll. Barberà, nou coordinador territorial de Joventut de les Terres de l’Ebre

Notícia següent

Deixen el seu fill de deu anys tancat al cotxe mentre surten de festa a Barcelona

Notícies relacionades