L’actual alcalde de Reus, Carles Pellicer, va anunciar el passat mes de desembre la seva candidatura al que seria el seu tercer mandat a l’Ajuntament de Reus. Un mandat que s’ha centrat en els projectes i les persones, eixos principals de la línia que van encetar i en la que porten temps treballant. Avui s’ha donat a conèixer la marca municipal sota la qual es presenta: Junts per Reus, una marca “que treballa per la convivència i el diàleg, perquè quan a Reus hem anat junts, hem estat imparables”, ha esmentat.
El director de campanya, Marc Just, ha assenyalat que la marca que utilitzaven fins ara, Pellicer Reus 2019, seguirà present durant la campanya. “Treballarem amb les dues imatges perquè entenem que és un projecte de continuïtat liderat per l’actual alcalde”, ha dit. Junts per Reus comptarà amb perfils variats i transversals i amb una campanya sense estridències ni grans formats. Segons ha esmentat Just, la campanya es basa en dues línies d’actuació: trobades amb la ciutadania en grups reduïts i trobades sectorials.
Demà a les 18 h es donarà a conèixer el número dos de la llista.