Turisme de Calafell reivindica la Platja del Biberó per a recuperar turisme familiar

La campanya posa en valor els atractius de les platges per a les famílies, sobretot des del punt de vista dels infants

Turisme de Calafell reivindica la històrica Platja del Biberó per a retrobar-se amb el turisme familiar, dins de la campanya de promoció encaminada a recuperar visitants després de la crisi de la Covid-19. La campanya posa en valor els atractius de les platges calafellenques ideals per gaudir-ne en família, sobretot des del punt de vista dels infants.

Que l’aigua no sigui fonda, i les onades siguin molt suaus, perquè els més petits puguin jugar segurs és un atractiu de sempre, que fa dècades li va valdre a Calafell el sobrenom de Platja del Biberó. “Però avui en dia les famílies tenen en comptes més coses”, diu la tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament, Lluïsa Lastra. “També valoren que la sorra sigui fina i, per tant, no farà mal a la pell de les criatures, que és més delicada. És més a les platges s’hi pot entrar tranquil·lament amb cotxets, ja que estan adaptades”, afegeix.

La regidora també diu: “Anar a la platja amb criatures pot ser tota una aventura, i oferir tanta tranquil·litat i facilitats, és un avantatge amb el qual sortim a competir en un moment tan difícil per al mercat turístic”. I subratlla: “No és tant sols la configuració de la platja, sinó els serveis que s’hi ofereixen, tant allí com a la resta dels serveis turístics existents al municipi”.

En aquest sentit, la campanya s’està realitzant en diferents mitjans de comunicació, tant impresos com digitals, especialitzats en nadons i famílies. També a les publicacions de referència que ofereixen als pares i mares idees i plans per a gaudir del temps d’oci amb els fills i filles A més, hi ha una acció de màrqueting directe, consistent a obsequiar als infants de 0 a 3 anys, les famílies dels quals visitin Calafell, amb uns lots de productes per a criatures d’aquest segment d’edat.