L’Ajuntament de Calafell i les associacions comercials del municipi posen en marxa, aquest 1 de febrer, la campanya comercial de Sant Valentí. Novament sota el lema “Calafell enamora”, la iniciativa s’adaptarà a les limitacions sanitàries per la pandèmia i es farà de dilluns a divendres. Recordem que el cap de setmana el comerç considerant no essencial ha de tancar.
La tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Lluïsa Lastra, diu: “Tant les restriccions d’obertura com el confinament municipal afecten els caps de setmana, que són dies comercialment molt bons al nostre municipi”. Però afegeix: “Tanmateix no hem volgut deixar de fer la campanya entre setmana, perquè ara més que mai el comerç local necessita tots els incentius possibles per animar les compres”.
Per aconseguir aquest objectiu, els clients dels establiments adherits distribuiran entre els seus clients tiquets de participació en un sorteig de vals de compra, per un import total de 1.100 euros.
La campanya comercial de Sant Valentí és una iniciativa de les associacions empresarials Segur Platja, Calafell Poble i Fòrum Calafell i de l’Àrea de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament.