La marca turística Costa Daurada que gestiona el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha posat en marxa nou lloc web aquesta temporada d’estiu. Amb un nou disseny, més continguts i més accessible, la renovació de la plataforma on-line pretén acostar al públic de manera més completa, entenedora i interactiva tota la informació sobre aquestes destinacions turístiques.
El lloc web de la Costa Daurada (costadaurada.info) s’adreça principalment al públic familiar, amb una presència destacada del producte sol i platja, juntament amb altres motivacions de la visita, com la cultura, la natura, les activitats d’oci, les esportives i de turisme actiu i l’enogastronomia.
El lloc web posa en relleu les experiències que s’ofereixen al visitant, amb idees i propostes d’activitats concretes a realitzar segons els interessos propis de cada usuari.
Disseny responsiu, contingut dinàmic i cerca més senzilla
Des d’un punt de vista tècnic destaquen cinc punts: és un lloc totalment resoponsiu -adaptat a tots els dispositius-, disposa d’un gestor de continguts molt dinàmic, és molt extens però amb una bona i simplificada organització dels continguts, és fàcil accedir als apartats relacionats amb allò que es consulta en cada moment així com als esdeveniments relacionats i, a través de l’aplicació de filtres, se’n facilita la cerca.
Pel que fa als idiomes, s’ha traduït al dels principals mercats emissors de turistes als quals s’han adreçat la Costa Daurada tradicionalment, així com les llengües dels països on es veu un potencial creixement. Els usuaris poden accedir a versions en català, castellà, francès, anglès, alemany, holandès i rus.