Sant Sadurní d’Anoia, present a les Jornades de les Oficines de Turisme

‘Oficina de Turisme de Sant Sadurní ha participat a la 26ena edició de les Jornades d’oficines de turisme de Catalunya a Puigcerdà. A la trobada hi han pres part més de 60 tècnics/ques de les oficines de Turisme del país i ha comptat amb la presència de Marta Domènech, Directora General de Turisme de Catalunya, Carme Rubió, Subdirectora general de Desenvolupament Turístic Territorial, Damià Serrano, Director de Màrqueting d’Experiències i Recerca de l’Agència Catalana de Turisme, així com l’alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, i altres representants del món del turisme a Catalunya.

Els dos dies de treball han servit, per una banda, per consensuar i validar una proposta de nou reglament de la Xarxa d’Oficines de Turisme catalanes, a fi i efecte de millorar-ne l’aplicació i adaptar-lo a la realitat actual dels equipaments que la conformen i de la diversitat de serveis que ofereixen.

Per altra banda, també es van explicar casos pràctics de les oficines de Turisme durant la pandèmia i es van destacar les tendències i previsions del sector per a aquest 2022. Es van compartir experiències inspiradores per als/les diferents tècnics/ques que treballen a les oficines i es va donar a conèixer el territori amb sortides de coneixement i presentacions de les activitats de la zona.

Aquestes jornades s’havien de celebrar fa dos anys, però van quedar posposades a causa de la pandèmia del coronavirus. Les properes s’espera que es puguin realitzar a Vilanova i la Geltrú.

L’Oficina de Turisme de Sant Sadurní es va inaugurar el 28 de juny de 2002 ja com a oficina integrada a la Xarxa d’Oficines de Turisme de Catalunya, amb l’objectiu de donar servei d’atenció i informació als visitants de la Capital del Cava.

Al llarg d’aquests 20 anys el servei ha atès més de 235.000 usuaris que han sol·licitat informació i és un punt d’acollida del turista al territori amb personal especialitzat. També és un element clau en la competitivitat turística de la localitat, ja que és un punt important de recollida d’informació sobre el visitant i el seu comportament, així com un ens de planificació, gestió i dinamització turística que contribueix a la millora de la promoció de la destinació.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

El Port Tarragona i la Marina Port Tarraco examinen la coordinació en cas d’emergència

Port Tarragona i la Marina Port Tarraco han dut a terme un simulacre de gabinet de gestió d’emergències en el…

3 hores fa

Busquen un nen de 4 anys desaparegut des del passat 3 de maig

Les autoritats continuen la recerca de Bernardino, un nen de quatre anys que es troba desaparegut des del passat dissabte…

3 hores fa

El Golf Costa Daurada triomfa amb les Aperol Pàdel Nights

Un centenar de jugadors i jugadors de pàdel ja han pogut tastar la fórmula de les Aperol Pàdel Nights del…

3 hores fa

Trobada d’agents turístics de La Ruta del Cister a l’Alt Camp

Dimecres dia 7 de maig, l’Alt Camp va ser l’escenari de la Trobada d’Agents Turístics de La Ruta del Cister,…

3 hores fa

Emotiu comiat de Dani Vidal del Nàstic: “Me’n vaig amb la consciència tranquil·la”

Dani Vidal ha realitzat aquesta tarda la seva última compareixença com a primer entrenador del Nàstic de Tarragona. El tècnic…

3 hores fa

Retards a l’R8 per una avaria a la senyalització entre Can Tunis i Castellbisbal

La línia R8 de Rodalies de Renfe presenta retards de fins a tres quarts d'hora aquest dilluns al vespre arran…

3 hores fa

Esta web utiliza cookies.