L’EINA, que està certificada en ISO 9001 des de l’any 2004, consolida la seva política de qualitat adaptant-se als nous requeriments de la ISO 9001:2015 i demostrant el seu compromís amb la millora contínua, amb la capacitat d’adaptació als canvis i amb la maduresa del seu sistema de gestió.
Durant el 2017 s’ha treballat amb la transició del sistema de gestió de qualitat, de la norma 9001:2008 a la 9001:2015, que ha culminat amb l’auditoria i certificació del Sistema de Gestió per l’empresa Applus.
L’adaptació a la nova normativa permet millorar la gestió del risc i de les oportunitats, analitzant el context de la organització d’una forma més implícita i assegurant que els riscos econòmics i de servei s’eliminen el màxim possible, garantint l’estabilitat de l’entitat i la qualitat del servei proporcionat.
Per tant, s’assoleix un objectiu que és una aposta de L’EINA, any rere any, per tal d’assegurar la millora contínua i la satisfacció de l’usuari, amb la finalitat de posicionar-se com un servei municipal pensat per oferir recursos de qualitat a tota la població.
L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…
L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…
El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…
El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…
El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…
Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…
Esta web utiliza cookies.