Un total de 33 municipis participen aquest juny en la campanya “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir” que té com a objectiu dinamitzar el comerç de proximitat en els nuclis antics dels municipis. Aquesta iniciativa compta amb la participació de 1.845 comerços i 29 associacions de comerciants i està impulsada pels mateixos municipis participants amb el suport de la Generalitat, Pimec i les quatre diputacions.
En el marc d’aquesta campanya, que porta el lema Comprar al barri té premi, aquests municipis repartiran 1.122 premis, valorats en 99.960 euros, entre els clients dels comerços adherits a la campanya. Per cada compra, el client rep una butlleta que l’habilita per participar en el sorteig d’experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun dels municipis participants en la campanya.
L’objectiu, a més de premiar la compra als nuclis antics, és donar a conèixer la riquesa i el patrimoni de cada municipi convidant als guanyadors a passar un dia complet .
La campanya es va posar en marxa l’any 2011 amb la participació de 8 municipis. Ara, la seva setena edició es consolida amb la participació de 34 poblacions d’arreu del territori. Aquest any s’han afegit a la campanya Artesa de Segre, Juneda, l’Escala, Manresa, Sant Feliu de Codines, Sant Martí de Tous i Sallent, a darrera hora.
ERC ha continuat la seva campanya electoral a una de les capitals del Vallès Occidental,…
L'Ajuntament de Salou va fer un nou pas endavant cap a la sostenibilitat turística amb…
El pròxim 17 de maig l'inigualable Marco Mezquida serà l'encarregat d’inaugurar la V edició de…
L’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha afirmat que solucionar el problema de l’okupació il·legal…
El darrer cap de setmana del mes que es considera el més literari per excel·lència…
Com cada primer de maig, els encampadans i encampadanes s'han apropat fins a l'església de…
Esta web utiliza cookies.