L’Ajuntament de Calafell posa en marxa una campanya de bons per fer compres al comerç local, així com també a la restauració i l’hosteleria. Es tracta de xecs de descompte amb un valor de 10 euros per cada 30 euros de compra en els establiments adherits a la campanya. Els clients podran descarregar-se fins a 6 bons i aprofitar el descompte en les seves compres diàries.
Els establiments interessats a participar-hi ja poden inscriure’s. Poden fer-ho entrant al web bons.calafell.cat i omplir el formulari per a empreses, amb les dades del seu negoci. Els bons no suposen cap cost per als establiments participants
Aquesta mateixa setmana, la ciutadania ja podrà baixar-se els bons, des del mateix web, perquè la campanya estarà activa del 13 de novembre al 9 de desembre. Cada persona podrà obtenir 6 bons, amb un total de 60 euros de descomptes.
280.000 euros d’inversió, 800.000 de repercussió
L’Ajuntament llança 28.000 bons, la qual cosa significa “una injecció directa de 280.000 euros al sector comercial, de serveis, hostaleria i turisme”, diu la tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Lluïsa Lastra. Comptant que cada euro d’aquesta campanya en genera un total de tres, la repercussió de la iniciativa arribarà a més de 800.000 euros.
L’objectiu dels bons és triple: fomentar el consum als establiments de Calafell, augmentar els ingressos dels establiments adherits i aprofitar l’avinentesa per una campanya de promoció dels establiments, serveis i productes.
“El suport al teixit econòmic local rep una nova empenta, després de les convocatòries d’ajuts directes, el finançament de campanyes de promoció comercial i la creació d’un portal de comerç electrònic per als establiments”, afegeix Lastra.
Per a negocis locals
La campanya està adreçada als negocis locals. Per això, es requereix que tinguin una botiga o establiment físic a Calafell. També que el nombre de treballadors sigui inferir a 50 persones.
Els sectors que poden participaran són els següents: agències de viatges, calçats, complements, electrònica, òptica, esports, floristeries, joguines, joieries, llar i decoració, llibreries, mascotes, moda, perfumeria, perruqueries, basars, restauració, hotels i apartaments turístics.
Els establiments d’alimentació es podran adherir en el cas d’haver reduït el 50% la seva facturació durant l’estat d’alarma de la primavera, en relació a la facturació efectuada en el mateix període de 2019.
L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…
L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…
El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…
El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…
El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…
Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…
Esta web utiliza cookies.