Agredeix i amenaça de mort la seva exparella amb una arma blanca al Penedès

En arribar la Policia, el sospitós, que té una vintena d'antecedents, va fugir amb un cotxe i va intentar atropellar els agents

24 de novembre de 2024 a les 19:18h

El jutjat de guàrdia de Vilafranca del Penedès ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut a Santa Margarida i els Monjos per haver presumptament agredit i amenaçat de mort la seva exparella amb una arma blanca.

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) aquest diumenge, la causa està oberta per homicidi en grau de temptativa, trencament d'una mesura cautelar, maltractament habitual, amenaces i conducció temerària, entre altres. També s'ha prohibit a l'arrestat posar-se en contacte amb la dona per qualsevol via.

L'home va ser detingut la nit de dijous a divendres després que una trucada al telèfon d'emergències 112 d'un testimoni alertés que estava amenaçant la seva exparella en un domicili de Santa Margarida i els Monjos.

En arribar-hi la Policia Local, el sospitós va fugir amb un cotxe i va intentar atropellar els agents. Va acabar xocant contra una patrulla i el van poder interceptar. El presumpte agressor té una ordre d'allunyament i una vintena d'antecedents policials.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit