La Ciutat de Lleida

Nou màster oficial de la Universitat de Lleida (UdL) en Llengua i Comunicació Digital

El màster és impartit en modalitat virtual i ofereix tres itineraris bilingües i un de trilingüe

Formar persones expertes en comunicació digital i amb un nivell avançat com a mínim, en dos llengües (català, castellà i/o anglès), és l’objectiu del nou màster oficial de la Universitat de Lleida (UdL) Llengua i Comunicació Digital que s’inicia el pròxim mes octubre.

Aquesta formació de 60 crèdits s’impartirà íntegrament en línia sense horaris, és a dir, l’alumnat pot adaptar l’aprenentatge al seu ritme, la qual cosa “li permetrà conciliar la vida laboral i familiar amb els estudis universitaris”, explica la coordinadora del màster, la professora de la UdL, Glòria Vázquez, que afegeix que tot i estar estructurat per superar-lo en un curs acadèmic es pot fer la matrícula a temps parcial i cursar-lo en més temps.

Amb vint places, aquest màster s’adreça a persones titulades en periodisme, comunicació audiovisual, filologia, traducció, màrqueting, publicitat i enginyeries relacionades amb el disseny i les tecnologies que es vulguin especialitzar en la creació i gestió de continguts informatius i publicitaris (text, àudio i vídeo) adaptats a les noves plataformes digitals (webs, blogs, podcasts, xarxes socials, etc.). Al mateix temps permetrà assolir una competència lingüística a nivell d’expert en dos o tres llengües. L’alumnat podrà triar entre quatre itineraris: tres bilingües (castellà i català, castellà i anglès, català i anglès) i un trilingüe (català, castellà i anglès).

El professorat del curs, una vintena de docents, pertany als departaments de Filologia i comunicació i de Llengües i literatures estrangeres de la UdL i també hi impartiran classes la llicenciada en filologia anglesa i dissenyadora de webs, Marta Aguiló, i la periodista de redacció publicitaria (copywriting), Cristina Fuertes.

La formació s’organitza en sis blocs: Fonaments lingüístics i sociolingüístics de la comunicació digital, Creació de continguts: eines digitals i lingüístiques, Temes de formació avançada en comunicació digital, Formació científica, Pràctiques acadèmiques externes i Treball de Fi de Màster.

Les persones interessades a cursar aquest màster poden fer la preinscripció del 24 de juliol al 8 de setembre al web del màster.

Mendo

Missatges recents

L’Hospitalet celebra el seu centenari amb un pregó en clau femenina

L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…

8 hores fa

Rubén Viñuales presideix la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al sector turístic de Tarragona

L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…

8 hores fa

L’Aparcament Municipal Torroja rebaixa el preu màxim diari

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…

8 hores fa

Mor amb 28 anys la influencer Vanessa Konopka després de mesos sense poder tornar a casa

El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…

8 hores fa

Fira d’Abril i Dia de la Dansa al Port de Segur de Calafell

El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…

9 hores fa

El Mercat del Carrilet de Reus estrena imatge per al cicle de primavera

Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…

9 hores fa

Esta web utiliza cookies.