Turisme de Lleida participa aquest cap de setmana a la Fira B-Travel, el saló més important del sector que se celebra a Catalunya, per donar a conèixer l’oferta cultural i turística de la ciutat
L’objectiu és incentivar entre el públic català els viatges de curta durada a Lleida: caps de setmana, ponts o Setmana Santa, ja que cal destacar que el mercat de Barcelona i la seva àrea d’influència és un important nínxol emissor per la nostra destinació.
L’espai de la capital lleidatana està ubicat, des d’avui i fins al diumenge, a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme, perquè cal recordar que Lleida, forma part des del novembre de 2017, de la marca Ciutats amb Caràcter, segell què ajuda a posicionar-nos al mercat turístic amb altres ciutats catalanes.
Lleida ofereix una gran oferta com a destinació de turisme cultural, a causa del seu llegat històric i patrimonial, que juntament amb la gran oferta de festes, fires i festivals fan que cada cop sigui més atractiva a ulls dels visitants.
La ciutat té un conjunt d’elements patrimonials, encapçalats pel conjunt monumental del Turó de la Seu Vella, en fase de candidatura UNESCO; un gran museu, com és el de Lleida; un futur equipament museístic d’art, que ha de ser hereu de l’actual Museu Morera; un important llegat templer, mercès al Castell de Gardeny; un impressionat dipòsit de l’aigua del segle XVIII… i altres elements que ajuden a posicionar la ciutat com una destinació cultural de referència.
Alhora, Lleida està preparada per oferir al visitant una àmplia oferta de turisme cultural i també familiar. Una oferta cultural i festiva acompanyada per una valorada gastronomia local fan de Lleida un atractiu de primer ordre pel mercat domèstic.
B-Travel, el saló especialitzat en turisme d’experiències per al públic final, compta amb les millors propostes de totes les comunitats autònomes espanyoles i de més de 40 països, refermant el seu caràcter de fira líder en aquest tipus d’activitat turística. Organitzat per Fira de Barcelona, el certamen ofereix més d’un centenar de propostes, premis i viatges i torna a concedir un protagonisme especial als professionals amb la celebració de quatre esdeveniments dissenyats específicament per als agents del sector.
B-Travel, que romandrà les seves portes obertes fins al diumenge al Palau 8 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, reuneix 200 expositors directes en 5.000 metres quadrats nets de superfície, per donar a conèixer la millor oferta de turisme experiencial que es pot reunir en l’actualitat.