La iniciativa pretén donar a conèixer al consumidor la realitat de les feines del camp personalitzant-les en un productor de la DOP Pera de Lleida. També mostra les mesures que el sector ha hagut d’adoptar arran la pandèmia.
L’objectiu d’aquesta acció és “apropar al consumidor la realitat del camp, el tracte amb els treballadors, la mecanització, la cura de la fruita, la professionalització i l’esforç i la il·lusió que hi ha al darrera de cada pera de la DOP que compren a la botiga”, assenyalen des del Consell Regulador de la DOP Pera de Lleida.
El Jordi, durant la gravació explica perquè van optar per formar part de la DOP Pera de Lleida, què diferencia les seves peres de la resta pel que fa a qualitat i controls, perquè va prendre la decisió de ser pagès i la necessitat de normalitzar la seva feina com una altra qualsevol.
L’enregistrament obre les portes de casa del protagonista i convida a participar de la seva intimitat en família i a descobrir què en pensen els seus amics d’ell i de la seva feina. Un fet excepcional de la gravació és que inclou les mesures que la pandèmia ha obligat a incorporar a les tasques del camp i que es materialitzen en extremar la neteja la presa de la temperatura i l’ús de les mascaretes.