El logotip i les aplicacions que a partir d’ara substituiran ‘Aliments del territori i tu’ es donaran a conèixer en una jornada durant la Fira de Sant Josep de Mollerussa
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident i diputat del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, i del director de l’ens, Ramon Boixadera, van donar a conèixer ahir la nova marca ‘Gust de Lleida’ en una reunió amb els representants dels consells comarcals, denominacions d’origen protegides (DOP), indicacions geogràfiques protegides (IGP) i grups d’acció local (GAL), entre altres. Aquesta iniciativa suposa un canvi estratègic en la promoció dels aliments de proximitat, i dona resposta a la necessitat del sector d’una identitat forta i unificada.
Talarn va explicar que la marca neix de la voluntat d’unificar sota un mateix segell la qualitat i la identitat gastronòmica del territori. “Fa anys que treballem per posar en valor els nostres productes a través d’‘Aliments del Territori i Tu’, i ara fem un pas endavant amb ‘Gust de Lleida’, que vol ser per a la producció agroalimentària el que ‘Ara Lleida’ és per al turisme”, va destacar.
El president va remarcar la importància d’aquest canvi com una aposta pel futur del sector agroalimentari del territori: “Ens hem inspirat en allò que ens diferencia i ens dona personalitat. Tots els nostres productes tenen un denominador comú: el territori, la gent que el treballa i la qualitat que el caracteritza. Amb ‘Gust de Lleida’ reforcem aquesta identitat i la projectem cap a nous mercats”, va explicar el president. “Des de la Diputació de Lleida continuarem apostant per les nostres comarques, per la nostra gastronomia i per la nostra gent, amb iniciatives que donin valor afegit als productes del territori”, va dir Talarn.
Per la seva banda, Jordi Verdú va detallar els eixos estratègics del llançament de la marca, que es desplegarà en tres grans esdeveniments. La presentació oficial del logotip i les aplicacions tindrà lloc a la Fira de Sant Josep de Mollerussa, que també comptarà amb activitats interactives com tastos i showcookings sota el nom de ‘Gust de Lleida’. A l’abril, la marca es donarà a conèixer a escala nacional amb un acte a la Pobla de Segur, que reforçarà la connexió entre paisatge, producte i identitat. Finalment, al setembre, la Fira de Sant Miquel acollirà una gran festa gastronòmica que consolidarà la marca amb maridatges, demostracions en directe i degustacions.
El director del Patronat de Promoció Econòmica, Ramon Boixadera, va presentar el Pla de Mitjans dissenyat per garantir l’impacte de la marca. Amb una inversió inicial de 170.000 euros, la Diputació de Lleida aposta fermament per aquesta nova marca com a eina per reforçar la competitivitat dels productes agroalimentaris del territori i posicionar-los amb més presència tant en el mercat local com a escala nacional.
La campanya combinarà mitjans tradicionals i digitals, amb anuncis en premsa, espots de ràdio i una forta presència a les xarxes socials. També es comptarà amb influencers gastronòmics i especialitzats en productes de proximitat per donar a conèixer la marca de manera autèntica i efectiva. “El nostre objectiu és que ‘Gust de Lleida’ esdevingui sinònim de qualitat, autenticitat i arrelament al territori”, va afirmar Boixadera.
Una família de Tortosa viu moments d’angoixa després del robatori de la seva gosseta de només 5 mesos, anomenada Illeta,…
Data confirmada per engegar motors. La segona edició de la Clàssica Terres de l’Ebre ‘Reserva de la Biosfera’ se celebrarà…
El servei de metro de l’L1 quedarà tallat entre Sagrera i Glòries el 12 i 13 d’abril per les obres…
L’Ajuntament de Badalona ja disposa dels 3,44 milions d’euros necessaris per a la construcció de la nova escola bressol municipal…
El diputat dels Comuns, Lluís Mijoler, ha interpel·lat avui el Govern sobre la necessitat urgent de transformar el model econòmic…
Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local d'Alcarràs han detingut aquest dijous tres individus d'entre 30 i 42 anys acusats…
Esta web utiliza cookies.