El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, va participar ahir en el dinar-col·loqui organitzat per Comertia, l’Associació Catalana de l’Empresa Familiar del Retail, que va tenir lloc als nous cinemes Ocine de Lleida i va servir per compartir experiències empresarials i debatre sobre les preocupacions del sector comercial al territori.
En la seva intervenció, Jordi Verdú va destacar la importància de les empreses familiars en el teixit econòmic del territori: “Les empreses familiars representen un equilibri entre tradició i innovació. Són un actiu fonamental per al desenvolupament del nostre territori i juguen un paper clau en la generació d’ocupació i riquesa”, va explicar.
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica també va ressaltar el compromís de la Diputació amb el sector empresarial: “Des del Patronat treballem per donar suport a les empreses a través de programes de creixement, digitalització i internacionalització, entre altres iniciatives. La col·laboració publicoprivada és essencial per garantir la competitivitat del nostre comerç”.
La jornada també va comptar amb la participació de l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, entre altres autoritats presents. Igualment, va tenir lloc un debat sota el títol ‘Què preocupa al comerç de Lleida? Una visió empresarial de futur’, en el qual van participar representants empresarials com Àngel Velasco (Torrons Vicens), Josep Esteve (Rodi Motor Services), Toni Badias (Zacaris), Teresa Alsina (Bon Àrea) i Carlos Caus (Gotta), amb la moderació a càrrec del director de Plusfresc, Rafel Oncins. Igualment, el director d’Ocine, Jordi Agustí, ha compartit el cas d’èxit de la seva empresa.
El dinar-col·loqui forma part d’una ronda de trobades que Comertia celebrarà al llarg de l’any en diferents punts de Catalunya amb l’objectiu de compartir experiències i estratègies per afrontar els reptes del sector del comerç al detall.