René ha destacat que “tota aquesta activitat va generar més de 93 milions d’euros dels quals uns 28 milions d’euros provenen directament de les empreses de turisme actiu i la resta ve associat a l’hostaleria i la restauració”.
El perfil dels clients que practica activitats de turisme actiu i esports d’aventura a la demarcació de Lleida continua essent majoritàriament català amb un 75% del total; un 15% de la resta de l’estat, Madrid, País Basc i València; un 11% de països europeus, Holanda, França i Regne Unit; i la resta de països de fora d’Europa sobretot d’Amèrica i d’Israel. El president de la Diputació ha apuntat que “americans i israelians han augmentat els últims anys d’una forma especial”.
L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…
El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…
El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…
El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…
Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…
La Regidoria de Turisme i Patrimoni de l’Ajuntament de Cunit torna a organitzar una de les cites més esperades de…
Esta web utiliza cookies.