La quarta edició de la campanya de bons de descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de Tàrrega ha estat un èxit, amb xifres similars a les registrades en anteriors edicions. L’Ajuntament de Tàrrega fa un balanç molt positiu d’aquesta iniciativa que fomenta les compres de proximitat i dona suport als establiments i la ciutadania. La campanya, anomenada ‘Fira’t a Tàrrega’, s’ha desenvolupat entre el 15 d’abril i el 15 de maig i ha comptat amb 96 comerços adherits a més del suport de la Cambra de Comerç de Tàrrega.
En aquesta ocasió, la campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a 237.000 euros. Aquesta xifra és similar a l’assolida en anteriors edicions (tancades amb un impacte total de 244.000, 259.000 i 231.000 euros respectivament).
Les persones consumidores van gastar un total de 9.996 dels 10.000 bons disponibles en 3.491 operacions de compra. Així doncs, dels 50.000 euros en vals de descompte de 5 euros cadascun que el consistori va posar a disposició de la ciutadania a través del portal bons.tarrega.cat, s’han gastat fins a 49.980 euros.
De fet, en els primers dies de la campanya es van descarregar la majoria de bons, però el fet que tinguin una data de caducitat d’una setmana ha fet que alguns d’aquests bons caducats s’anessin regenerant i tornant a posar a disposició de l’usuari. Aquest sistema evita que quedin bons descarregats sense usar.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, afirma que “les xifres demostren de nou la bona rebuda d’aquesta campanya a Tàrrega. S’ha notat que clients i establiments ho esperaven i per això es van descarregar tants bons a l’inici de la campanya”.
Pel que fa als establiments comercials adherits a la iniciativa, la majoria celebra els resultats obtinguts. Per sectors, de nou, les botigues de moda van ser les preferides pels consumidors per gastar els seu bons, seguides dels petits establiments d’alimentació i dels establiments de perruqueria i estètica. Esports, calçats i electrònica són també establiments on més bons s’han consumit. Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 7.407 bons, essent el dissabte 20 d’abril la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.607 vals.
Cal recordar que totes les edicions d’aquesta iniciativa, pionera a les comarques de Lleida, han estat possibles gràcies a un conveni signat entre l’Ajuntament i la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega, encarregada de gestionar els pagaments als negocis adherits a la iniciativa.
En la darrera edició han estat 96 establiments, entre els quals hi havia botigues de roba i calçat, òptiques, electrònica i electrodomèstics, material esportiu, joieries, parament de la llar i decoració, llibreries i papereries, perruqueries i centres d’estètica, restauració, cinema, ferreteries, fotografia o alimentació. Alhora han pogut gaudir dels bons totes les persones que fessin les seves compres a la capital de l’Urgell (empadronades a la ciutat o no) que prèviament s’haguessin registrat a la pàgina web bons.tarrega.cat
El concert de David Guetta que s'havia de celebrar aquest diumenge a la població del…
Un català de 32 anys ha mort aquest diumenge en un accident de trànsit a…
La formació d'extrema dreta Reagrupament Nacional ha guanyat la primera volta de les eleccions legislatives…
Tres morts i un ferit crític en un xoc a la C-37 a Castellfollit del…
Els Minyons, els Capgrossos de Mataró i els Castellers de Terrassa han resolt amb nota…
La segona edició del Motand ha tingut una àmplia afluència de visitants al llarg de…
Esta web utiliza cookies.