Imatge de la taula d'equip de treball de coronavirus a Sant Pere de Ribes. Cedida
L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha concretat avui les mesures i ajuts anunciades dimecres per fer front a l’impacte de la situació d’alarma sanitària que estem vivint, entre les quals hi ha l’ajornament de tributs municipals, ajuts al comerç local i emprenedoria, el no cobrament de les quotes de les llars d’infants municipals durat el temps que estiguin tancades i l’ampliació de les partides de serveis socials.
L’alcaldessa del municipi, Abigail Garrido, ha explicat que “en aquest moments de tanta excepcionalitat, l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha decidit prendre tota una sèrie de mesures econòmiques, en quatre àmbits, principalment” que segurament vindran complementades amb d’altres. Aquestes són:
En relació a l’activitat comercial i el teixit productiu
En relació als impostos
En relació a proveïdors i tercers que presten serveis a l’Ajuntament
En relació a les famílies
En relació a les mesures de caràcter tributari contingudes al Reial Decret Llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per a fer front a l’impacte econòmic i social del COVID-19, l’Organisme de Gestió Tributària informa sobre els següents punts:
Recaptació voluntària
Recaptació executiva
Tot i que en aquest moment, d’acord amb el que disposa el Reial Decret 465/2020, de 17 de març, pel que es modifica el Reial Decret 463/2020, pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, els terminis dels procediments tributaris ja no estan suspesos, atesa la situació excepcional que estem vivint, no estem dictant provisions de constrenyiment, diligències d’embargament ni altres actuacions del procediment executiu.
Fraccionaments, ajornaments
El termini de pagament de les fraccions o ajornaments també s’ha vist ampliat, d’acord amb el següent detall:
Multes de trànsit
Donat que no tenen naturalesa tributària, li resulta d’aplicació la suspensió de terminisacordada pel Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, en la seva disposició addicional tercera, apartats 1 i 2 i, conseqüentment, no estem realitzant cap actuació.
Atenció als contribuents
L’atenció al contribuent, es continua prestant a través dels següents canals:
I en aquest moment estem gestionant amb l’operador telefònic la possibilitat d’obrir línies telefòniques per poder prestar també l’atenció al contribuent per aquesta via.
Padró de l’Impost sobre béns immobles (IBI).
El personal de l’Organisme està treballant en la preparació del padró d’aquest impost, i estarà ultimat en els propers dies, de manera que es pugui iniciar el seu cobrament en les dates previstes, d’acord amb el calendari fiscal corresponent al vostre municipi, degudament aprovat, o bé en les dates que determineu, pel cas que vulgueu modificar aquest calendari.
Pagament de bestretes ordinàries i Ingrés i liquidació dels imports recaptats.
Tant el pagament de les bestretes ordinàries com els ingressos de les quantitats recaptades i la liquidació corresponent, es seguiran efectuant amb la mateixa periodicitat habitual.
Una rave aplega aquest dissabte uns 80 cotxes, furgonetes i caravanes en una finca de Llardecans (Segrià) i els Mossos…
Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dissabte al matí un home per agredir la seva parella amb un objecte tallant…
La xarxa social X ha deixat de funcionar amb normalitat aquest dissabte a la tarda en diversos països, entre ells…
L’alcalde de Barcelona i president de la Federació del PSC a la ciutat, Jaume Collboni, ha anunciat aquest dissabte la…
La regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala la coalcaldessa Alba Muntadas, ja està treballant en la programació del nou…
Una gran apagada ha deixat sense subministrament elèctric més de 160.000 llars a la regió dels Alps Marítims, al sud-est…
Esta web utiliza cookies.