Sitges prepara una campanya de rellançament del turisme

Avatar photo
Imatge de la nova portada de la web

Amb l’objectiu de recuperar el mercat turístic, la regidoria de Turisme treballa de manera coordinada amb la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme per unificar esforços i plantejar noves accions de promoció per reforçar la presència de Sitges en diferents canals i mercats internacionals. Altres accions com l’assistència presencial a fires i trobades del sector queden, de moment, a l’espera de l’evolució de la situació i de les decisions conjuntes que es puguin prendre amb les marques Barcelona és molt més i Catalunya.

No obstant això, a nivell de mercats propers s’està treballant en el llançament d’una campanya pròpia de Sitges tant online com offline. L’objectiu és generar coneixement i reconeixement de marca d’una destinació que s’està preparant per recuperar l’energia i la vitalitat que la caracteritza, després del confinament. En aquest sentit es dona prioritat als mercats de proximitat com són el nacional, sud de França i Andorra. Per dur a terme aquesta planificació, s’han tingut en compte aportacions del sector privat i els estudis duts a terme l’estiu passat de Perfil del turista, tant a nivell d’enquestes com d’anàlisis de dades a través de telefonia mòbil.

Per proporcionar la informació més acurada possible envers la situació actual vinculada al turisme s’ha donat a la pàgina web de turisme una major visibilitat a la secció notícies i informacions d’interès i també es poden consultar els enllaços amb les pàgines webs de referència. De cara al sector turístic local s’estan establint canals de comunicació directes amb l’empresariat per informar de la situació i possibles afectacions en el sector.

A través de la pàgina web oficial de turisme de Sitges www.sitgesanytime.com i les xarxes socials vinculades es poden consultar les darreres actualitzacions del servei i dels esdeveniments a nivell local.

A les Xarxes socials com Instagram i Facebook  les publicacions s’estan centrant en contingut inspiracional amb la voluntat de transmetre imatges amables, mentre que s’emplaça als seguidors que es quedin a casa confinats, per poder visitar Sitges més endavant. El contingut de Twitter és de caire més professional i està enfocat a les novetats que van sorgint dia a dia. Des de la regidoria de Turisme es treballa també actualment en nous continguts audiovisuals per promocionar la destinació.

Adequació del servei del departament

El personal del departament, seguint les directrius adoptades des de l’Ajuntament de Sitges, realitza les seves tasques de manera telemàtica ajustant-se a les necessitats organitzatives en cada moment. Seguint les mateixes directrius, l ‘Oficina d’Informació Turística està tancada al públic fins a nou avís. No obstant, es continua atenent les consultes de turistes i visitants per correu electrònic a través del mail [email protected] i xarxes socials de turisme de Sitges @TurismedeSitges; Instagram: @sitgesturisme; Facebook: @turismedesitges.

Total
0
Shares
Notícia anterior

La Policia Local de Tortosa intrueix diligències a un ciutadà per incomplir repetides vegades l'ordre de confinament

Notícia següent

Sant Pere de Ribes i Sitges distribueixen les targetes amb les beques del menjador

Notícies relacionades