Sitges és escollida per participar a l’SmartCatolonia Congress amb l’estudi per conèixer l’impacte turístic

El departament d’Innovació de l’Ajuntament de Sitges presenta avui al congrés SmartCatalonia l’estudi desenvolupat per la regidoria de Turisme de Sitges que analitza el perfil de turista i visitant de Sitges durant l’estiu del 2019

Imatge de l'Smart Catalonia Congress. Foto: Aj. Sitges

L’Ajuntament de Sitges ha estat escollit per presentar la ponència ‘Ús de dades per conèixer la població turística del municipi’ al SmartCatalonia Congress. El congrés, ques’ha celebratavui a l’Hospitalet de Llobregat, és un punt de referència en l’àmbit de les ciutats intel•ligents a Catalunya.

El cap d’Àrea d’Innovació i Govern Obert de l’Ajuntament de Sitges, Joan de la Paz, ha explicat l’estudi sobre el perfil de turista i visitant de Sitges durant l’estiu del 2019, que va realitzar la regidoria de Turisme a través dela companyia telefònica Orange. L’estudi va permetre obtenir dades concretes sobre la població turística i el nombre de visitants del municipi.

L’estudi de l’Ajuntament de Sitges es presenta en el marc de l’apartat d’experiències innovadores al costat de les iniciatives de l’Ajuntament de Valls sobre l’Open Data distribuït a través de blockchain i l’Ajuntament de Viladecans sobre el Vilawatt, un projecte pioner de transició energètica. Aquests treballs permeten donar a conèixer com les noves tecnologies impacten en els municipis. Al llarg de la jornada es realitzaran ponències específiques sobre la influència del 5G, el Blockchain aplicat a les ciutats i la intel•ligència artificial.